וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה: פרו עלתה לחצי הגמר עם 0:2 על קולומביה

הלוס קפטרוס היו מסוכנים יותר ופלקאו החטיא פנדל (66), אבל לובאטון (102) ו-ורגאס (112) העלו במפתיע את הרוחיבלנקוס

נבחרת פרו חוללה הלילה (בין שבת לראשון) הפתעה במשחק הראשון מבין ארבעת רבעי גמר הקופה אמריקה, כאשר גברה 0:2 על קולומביה בתום הארכה ועלתה לחצי הגמר. המחליף קרלוס לובאטון כבש את הראשון לפרו בדקה ה-102 אחרי ששלח פצצה אדירה לשער החשוף של קולומביה אחרי טעות משולבת של השוער לואיס מרטינס וההגנה. בחצי השני של ההארכה, בדקה ה-112, טעות נוספת בהגנת קולומביה עלתה להם ביוקר, כשחואן ורגאס לא השאיר למרטינס סיכוי.

שחקני נבחרת פרו. רויטרס
משחק חכם ויעיל שלח אותם לחצי הגמר. שחקני נבחרת פרו חוגגים עלייה/רויטרס

372 דקות שמרה קולומביה על שער נקי בטורניר. הווה אומר שלושה משחקים, ו-102 דקות, אלא שטעות אחת גורלית עלתה לה ביוקר. פרו ניצלה אותה בצורה נהדרת, ומכאן היה לקולומביאנים קשה מאוד לחזור. אחר כך כאמור הגיע גם השני. מה שעוד יותר כואב מבחינת הלוס קפטרוס (מגדלי הקפה) זו העובדה שהם סיימו במקום הראשון בבית א', לפני נבחרת ארגנטינה, לא ספגו שער, נראו טוב מאוד וקיוו ללכת רחוק בטורניר. אבל זה דרכו של המשחק.

נבחרת פרו, לעומת זאת, לא הגיעה לשלב חצי הגמר מאז 1997. הנבחרת האדומה-לבנה הגיעה לטורניר ללא הרבה תקוות, וסיימה במקום השלישי בבית ג'. הפרואנים שיחקו ברבע הגמר עם משמעת רבה, ולמעט מספר בעיטות לשער, עשו הכל על מנת לגרור את המשחק לשלבי הסיום, כשהם נסמכים על היכולת המצוינת של פאולו גררו וחואן ורגאס.

וזה עבד להם, בדיוק כפי שהם ציפו, כאשר גם המזל שיחק לצידם. קולומביה החמיצה שוב ושוב, כשהגדיל לעשות היה דווקא רדמאל פלקאו הנהדר בטורניר עד כה, כאשר בעט בצורה רשלנית ביותר בדקה ה-66 פנדל לשום מקום. פרו המשיכה להגן בצורה טובה על שערה, ובאה, כאמור, על שכרה בהארכה עם העפלה נהדרת מבחינתה לחצי גמר הטורניר, שם היא תפגוש את המנצחת בין ארגנטינה ואורוגוואי.

מהלך המשחק

דקה 1 - עוד לפני שחלפה דקה, ספג אדווינקולה כרטיס צהוב בגין עבירה קשה.

דקה 21 - ורגאס שלח בעיטה חזקה מרחוק, שהיוותה את האיום הרציני של פרו על שער קולומביה.

דקה 28 - טעות בהגנה הפרואנית כמעט עלתה להם בשער, כשפלקאו השתלט על הכדור, הסתובב אבל ירה גבוה מעל המשקוף.

דקה 34 - צ'ירוקה, שעשה עבודה טובה עד כה, שלח כדור מפתיע, אבל מרטינס ירד טוב כדי להדוף את הכדור שקיפץ לפניו על הדשא.

דקה 38 - קרן מסוכנת של קולומביה נגמרה בבעיטה של מורנו לרשת החיצונית.

דקה 48 - צ'ירוקה בעט מכ-20 מטרים אלכסונית לשער, אבל בדו-קרב שהוא מנהל שוב עם מרטינס, שוב הייתה ידו של השוער על העליונה.

דקה 63 - מורנו קיבל כדור עומק מצוין, דהר קדימה ומ-18 שחרר בעיטה שטוחה שחלפה סנטימטרים מהשער.

דקה 66 - החמצת פנדל: פלקאו בעט גרוע החוצה כדור עונשין מ-11 מטרים לאחר שרודריגס דחף את מורנו ברחבה.

דקה 68 - מורנו הנהדר שוב איים על השער כשהכדור שלו הפעם פגע בקורה.

דקה 90+1 - פרדי גווארין במבצע מטורף, עבר שלושה שחקנים, חדר לרחבה מהצד ושחרר טיל אדיר, שיכול היה להכריע בדרמטיות את המשחק, אבל הכדור פגע רק במשקוף.

כל העדכונים על הקופה אמריקה
כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הארכה

דקה 99 - קולומביה יצאה להתקפה מתפרצת מהירה, רודייגה דהר קדימה והכניס כדור נהדר לארמרו, אבל שוער פרו פרננדס הציל שער בטוח.

דקה 102 - גול! כדור חופשי של פרו בלבל את הגנת קולומביה, כשמרטינס יצא רע, נתקל בייפס והדף גרוע, לובאטון המחליף ראה שער ריק ושלח טיל קרקע-רשת אדיר פנימה. 0:1 לפרו, בניגוד לכל מהלך העניינים במשחק.

דקה 105 - רודייגה שלח בעיטה חופשית מעל המשקוף, והשופט שרק לסיום החלק הראשון של ההארכה.

112 - גול! מרטינס הוציא כדור לא טוב, גררו השתלט, חדר לרחבה והעביר לוורגאס, שמכ-15 מטרים נתן פצצה עם כל הלב לרשת העליונה, 0:2 מדהים לפרו.

הרכב נבחרת קולומביה: לואיס מרטינס, קאמילו סוניגה, מריו ייפס, לואיס פראה, פאבלו ארמרו, קרלוס סאנצ'ס, פרדי גווארין, אבל אגילאר (תאופיליו גוטיירס, 103), דיירו מורנו (ג'קסון מרטינס, 112), אדריאן ראמוס (הוגו רודייגה, 73), רדאמל פלקאו.

הרכב נבחרת פרו: ראול פרננדס, רנסו רבורדו, כריסטיאן ראמוס, וולטר וילצ'ס, אלברטו רודריגס, לואיס אדווינקולה (קרלוס לובאטון, 45), אדאן בלבין, רינאלדו קרוסאדו (ג'וספמיר באלון, 117), חואן ורגאס, וויליאם צ'ירוקה (ויקטור יוטון, 95), פאולו גררו.

אוהדת נבחרת פרו (שמאל). AP
מתחרה ללאריסה ריקלמה? אוהדת נבחרת פרו מאושרת ושופעת/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully