וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנית ההקפאה של מכבי תל אביב

10.7.2011 / 20:31

ע"פ גורמים, הדאבליסטית העבירה מסרים עקיפים לאוחיון, רוט ו-2 שחקנים נוספים "לחכות עם החתימה בקבוצות אחרות". בורשטיין מועמד למונטגרנארו

ביומיים הקרובים צפויה להגיע לסיומה הסאגה סביב צירופו של יותם הלפרין למכבי תל אביב. להלפרין צפויה פגישה עם מס הכנסה שלאחריה יתבהר עתידו: אם יידרש השחקן לשלם סכומים גבוהים למס הכנסה, הוא לא ישחק בשורות האלופה בעונה הבאה.

תגובות אנשי מכבי תל אביב להגרלת היורוליג
מה קורה עם דרק שארפ?

הדאבליסטית הצהובה אמנם ממתינה להלפרין, אולם מי שממתין ברקע להתפתחויות הוא יוגב אוחיון. לוואלה! ספורט נודע כי בכדי לחתום בשורות הצהובים, דורש רכז הפועל ירושלים בעונה שעברה שכר של כ-180 אלף דולר. במידה שמכבי תפתח מחדש במשא ומתן עם אוחיון - הקבוצה תציע לו כ-130 אלף דולרים לעונה וחוזה לשנתיים, פערים לא משמעותיים, דבר המקרב את אוחיון לקבוצה. אגב, גם מהפועל ירושלים דורש יוגב אוחיון סכומים זהים, אולם האחרונה לא מתכננת לשלם לו אותם.

מועמד בולט נוסף הנמצא על כוונת הקבוצה הוא מורן רוט. גורמים בקבוצה סבורים שיש להחתים אותו וכי "מורן יכול לתרום רבות לקבוצה", כהגדרתם, אולם גם הפועל חולון מעוניינת מאוד ברוט, דבר שעלול לטרפד את המהלך. יש לציין שבתוך הקבוצה קיימים חילוקי דעות לגבי מי השחקן המועדף - רוט או אוחיון. במידה והלפרין אכן לא יחתום, בקבוצה לא שוללים אפשרות שגם רוט וגם אוחיון ילבשו שניהם את המדים הצהובים בעונה הבאה.

על פי גורמים בכירים בענף, שני שחקנים נוספים קיבלו מסרים עקיפים מהקבוצה "להמתין עם החתימה בקבוצות אחרות", מה שגרם לכל שחקן לחשוב שהוא המועמד המוביל למכבי.

מונטגרנארו מעוניינת בטל בורשטיין

קבוצתו האיטלקית של המאמן הישראלי שרון דרוקר, מונטגרנארו, מעוניינת בשירותיו של הגארד טל בורשטיין, כך עולה מדיווח באתר ספורטנדו. מונטגרנארו פעילה מאוד הקיץ, ולאחר שכבר החתימה בשורותיה את אדגר סוסה וסנדרו ניצ'ביץ' מעוניינת הקבוצה האיטלקית, כאמור, גם בשחקנה של מכבי תל אביב בעונה החולפת, בורשטיין, וכן בג'רל מקניל.

לבורשטיין עוד שתי עונות בחוזה שלו במכבי, כשעוד מאותו דיווח עולה כי עקב הבעיות שהתגלעו במכבי לאחר החתמתו של יותם הלפרין בקבוצה, הסבירות כי המאמן דיוויד בלאט יסכים לשחרר את בורשטיין לא גבוהה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully