וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אדוארדו לובוס ישוחרר

השוער הצ'יליאני הציג יכולת מאכזבת באימונים, האדומים לא יממשו את חוזהו. סטיינן וגספורינינג לא מוכנים להגיע למבחנים

התקציב בעונה הבאה: כ-60 מיליון שקל

הפועל תל אביב החליטה לוותר על השוער אדוארדו לובוס שנחת לפני שבועיים בארץ וחתם על חוזה לעונה אחת בקבוצה, זאת לאור היכולת החלשה שהציג עד כה באימונים. נציגו של אלי טביב בהנהלת הקבוצה דורון אוסידון נפגש אמש (שלישי) עם סוכנו של השוער בנדי ארויו ועדכן אותו על הרצון לשחרר את השחקן. האדומים מאמינים כי למרות שחתם על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, יסתפק לובוס בפיצוי קטן בשל הצעה שהצ'יליאני מחזיק מקבוצה ברוסיה.

למרות שדרור קשטן רוצה לראות את דלה איינוגבה כשוער הראשון של הקבוצה, נראה כי הניגרי לא יגיע להפועל תל אביב מבני יהודה, ובמקום לובוס המועמד המוביל היה שוערה של קלאב ברוז', סטין סטיינן, אלא שהוא סירב להגיע למבחנים. גם מועמד אחר, מיכאל גספורנינג האוסטרי (30), שמשחק מ-2007 בקבוצת קסנטי היוונית ונמנה על הסגל הרחב של נבחרת אוסטריה, סירב להיבחן. המועמד הנוסף הוא ולאדה אברמוב (32) הסרבי, שרשם שתי הופעות במדי הנבחרת והוחתם בפיורנטינה האיטלקית ב-2006 אחרי חמש שנים בויצ'נזה. בשנים האחרונות רשם חמש הופעות בלבד ב-ויולה. הסרבי אישר כי יהיה מוכן להגיע להתרשמות של שלושה ימים בנסיון להרשים את דרור קשטן.

אחרי שמועמדותם של סיפיווה טשבלאלה ואריק פריירה ירדו מהפרק, נראה שמחזיקת הגביע תנסה לצרף את קשר נבחרת בוליביה חוזליטו ואקה שהצטיין במשחק הפתיחה של הקופה אמריקה מול נבחרת ארגנטינה. בהפועל תל אביב ינסו להוריד את מכירו של השחקן, שעומד על כשני מיליון יורו, אך גם אם יצליחו במשימה יצטרכו לשכנע את קשטן להוריד את הדרישה לראות את השחקן במבחנים לפני חתימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully