וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 5.7

מתכוננים לעונת 2011/12: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את כל ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* ריאל מדריד החתימה את המגן השמאלי הפורטוגלי פאביו קואנטראו תמורת סכום של 30 מיליון יורו מבנפיקה. המגן חתם על חוזה לחמש שנים בבלאנקוס, שהחתימו לפניו את נורי שאהין, חמיט אלטינטופ, חוזה קאייחון ורפאל וראן.

* חלוצה של ברצלונה פדרו האריך את חוזהו בקבוצה לחמש שנים נוספות. בחוזה החדש, עליו יחתום השחקן ביום חמישי, העלתה אלופת אירופה את סעיף השחרור שלו מ-90 מיליון יורו ל-150 מיליון יורו.

* לאציו מצאה מחליף לפרננדו מוסלרה: השוער פדריקו מרקטי (28) נרכש מקליארי תמורת חמישה מיליון יורו וחתם לחמש שנים. גם הקשר לוריק סאנה כבר נמצא ברומא ויחתום לאחר שיעבור בדיקות רפואיות.

* וויגאן רכשה את השוער עלי אל חאבסי מבולטון תמורת ארבעה מיליון ליש"ט והעומאני חתם לארבע שנים במועדון. אל האבסי שיחק בעונה שעברה כמושאל בוויגאן.

שחקן ברצלונה פדרו חוגג לאחר שכבש בגמר ליגת האלופות. רויטרס
רוצה להמשיך לחגוג בחמש שנים הקרובות. פדרו/רויטרס

שמועות

* באיטליה מדווחים: ריקי אלברז, קשרה המצוין של ולז סארספילד, חתם באינטר, שתשלם עליו 13.7 מיליון יורו. החוזה לחמש עונות, והשחקן הכישרוני, שחוזר גם על ידי ארסנל ופאלרמו, ירוויח 1.8 מיליון יורו לעונה.

* האם אפשר לשכוח לכמה ימים מהשמועות סביב סרחיו אגוארו? מה זה יהיה, יובנטוס או ריאל מדריד? הארגנטינאי טוען ש"אני כבר יודע מה יהיה איתי בעתיד, אבל אחשוף את זה רק כשתיגמר הקופה אמריקה". הטורניר, לידיעתכם, מסתיים ב-24 ביולי. לפי איך שארגנטינה נראית, זה עלול להסתיים מוקדם יותר.

* התקשורת הצרפתית מדווחת על פגישה בין סגן נשיא מילאן, אדריאנו גליאני, לסוכנו של פארק צ'ו -יאנג הדרום קוריאני של מונאקו. בשחקן בן ה-25 מעוניינות גם פאריס סן ז'רמן, ראן, ליברפול ובולטון.

* על פי "גרדיאן", ססק פברגאס ייפגש עם ארסן ונגר ויבקש רשמית להשתחרר מהקבוצה. בברצלונה מקווים לסגור את העסקה עד סוף השבוע. באנגליה כבר מדווחים כי צירופו של פברגאס לקישור של ברצלונה יכריח את גווארדיולה לשנות את המערך ל-3:4:3, כמו בימי הזוהר של יוהאן קרויף כמאמן.

* עכשיו מאמן התותחנים נסה להרגיע את אוהדי ארסנל, ויגביר את המאמצים לצרף את אדן הזארד ואת חואן מאטה.

* אחרי עזיבת גאל קלישי, ונגר רוצה לחזק את הצד השמאלי של ההגנה עם צירופו של עלי סיסוקו מליון.

* כמו כן, סיטי קרובה לצרף שחקן רכש שני. הבלם המונטנגרי סטפן סאביץ' (20) כבר נמצא באנגליה לבדיקות רפואיות והוא צפוי לחתום בתוך 24 שעות. סיטי תשלם 10 מיליון ליש"ט לפרטיזן בלגרד תמורתו.

* קרלוס טבס יצא בהצהרה רשמית: "אני רוצה לעזוב את מנצ'סטר סיטי, אני רוצה להיות ליד הבנות שלי". באנגליה טוענים כי סיטי תדרוש עליו 40 מיליון יורו.

* ליברפול הודיעה לקשר מילאן יובאנוביץ' כי הוא חופשי לחפש קבוצה. אולימפיאקוס התעניינה, אך השחקן דחה את ההצעה.

* אנדרה וילאש בואש ממשיך לחפש בלם מקומי והשם החם החדש שעלה על הפרק הוא סקוט דאן, שחקנה של בירמינגהאם. הפורטוגלי מעריך מאוד את השחקן בן ה-24, שמחירו עומד על כ-10 מיליון ליש"ט.

* נשיא פאלרמו מאוריציו זמפאריני: "צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד יצרו איתי קשר בנוגע לרכישת חאבייר פאסטורה. בספרד המועמדות העיקריות הן ריאל מדריד ומלאגה".

* טוטנהאם נכנסת לתחרות עם יובנטוס על ג'וזפה רוסי.

* רפאל ואן דר וארט חושש שגארת' בייל ולוקה מודריץ' יעזבו את טונהאם: "מי שרוצה לעזוב, אי אפשר להשאיר אותו בכוח. זה לא בגלל כסף, אלא בגלל שהם רוצים לזכות בתארים".

* מאמן טוטנהאם הארי רדנאפ לועג לצ'לסי: "22 מיליון ליש"ט על לוקה מודריץ'? ההצעה הזאת היא פארסה. פשוט מגוחך".

* פאריס סן ז'רמן רוצה את ניקולא אנלקה ואת דמיטר ברבאטוב.

* אם ראשי גלאטסראיי לא יצליחו להחתים את לואיס פביאנו בקבוצה, הם כנראה יפנו לאופציית דייגו מיליטו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully