וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מכבי חיפה הפסידה 2:0 לשחטאר דונייצק

29.6.2011 / 21:34

הירוקים גילו שיפור ניכר, אבל שוב לא מצאו את הרשת ונכנעו לאלופת אוקראינה. מחיטריאן (5) וטשיירה (56) כבשו

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

מכבי חיפה ספגה הערב (רביעי) הפסד שני במחנה האימונים באוסטריה כשנכנעה 2:0 לשחטאר דונייצק, אלופת אוקראינה, שבשנה שעברה הגיעה לרבע גמר ליגת האלופות. הירוקים משלימים 180 דקות ללא כיבוש, אבל בהחלט גילו שיפור משמעותי לעומת המשחק הראשון. אלישע לוי ביצע שני שינויים לעומת ה-11 שפתחו בהפסד 1:0 לראפיד בוקרשט ביום שני. גוסטבו בוקולי פתח בקישור האחורי על חשבונו של סיידו יאיא ואילו ולדימיר דבאלישווילי עלה בחוד במקום שלומי אזולאי. הירוקים (בתלבושת שחורה) נראו הרבה יותר טוב מבחינה התקפית, יצרו במחצית הראשונה שלל מצבים בראשות עידן ורד ואייל גולסה, אבל היו חדירים מאוד במרכז ההגנה.

שחטאר עלתה ליתרון כבר אחרי חמש דקות של משחק. דגלאס קוסטה הכניס כדור עומק פשוט בין הבלמים פיליאסקי ובוליאט שעדיין לא מתואמים, והנריק מחיטריאן הארמני גלגל פנימה בקלות. שתי דקות מאוחר יותר היה דבאלישווילי קרוב לשוויון, אבל הבעיטה שלו הלכה מעל השער. מחיטריאן עוד מצא את המשקוף של דוידוביץ', אבל ההחמצה הגדולה של המחצית הראשונה הייתה שייכת לחיפה. בדקה ה-18, ורד פרץ נהדר מימין והניח לדבאלישווילי שמחמישה מטרים בעט החוצה.

שבע דקות עברו וקטן איים על השער וסחט הצלה מהשוער. בדקה ה-34 שוב מצא עצמו מחיטריאן חופשי מול דוידוביץ', אבל הקפיץ ליד הקורה. מנגד, האלופה הישראלית לא ויתרה והגיעה לשלל מצבים. ורד הפעלתן בעט חלש מתוך הרחבה לידיים של השוער, דבאלישווילי רשם החטאה שלישית ובוקולי סובב כדור שנהדף לקרן לפני הירידה להפסקה. בתווך, דוידוביץ' הציל בעיטה מקרוב של סלזניוב לאחר עוד בלבול בהגנה.

למרות היכולת הטובה, חיפה ספגה שוב בדקה ה-56 ושוב כתוצאה מטעות בהגנה. אלכס טשיירה מצא עצמן פנוי ובעט כדור שטוח לרשת. אחרי השער ביצעו שני המאמנים חילופים רבים והמשחק דעך. המחליף סארי פלאח הציל מקו השער בדקה ה-78. שתי דקות מאוחר יותר רשם ימפולסקי איום ממרחק, אבל הבעיטה שלו פגשה רק את הרשת החיצונית. גם עמאשה היה קרוב, אבל בסיום חיפה מנוצחת ושוב לא כובשת.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ' (בויאן שראנוב, 46), אייל משומר (עלי עוסמאן, 58), יוריצה בוליאט (סארי פלאח), אנדריי פיליאבסקי, טאלב טואטחה, אייל גולסה (סיידו יאיא, 58), גוסטבו בוקולי (ליעד אלמליח), יניב קטן (דלה ימפולסקי, 58), עידן ורד (ישראל זגורי, 58), ויאם עמאשה, ולדימיר דבאלישווילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully