וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכדור המרכזי": פרקליטיו של תומר סיני דורשים לשחררו

26.6.2011 / 10:53

"הכדור המרכזי": סיני שעומת עם ניצן שירזי מקווה להשתחרר, ייתכן שיוגשו כתבי אישום. הפועל ת"א פנתה לעידו אקסברד

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

פרשת "הכדור המרכזי" - כל ההתפתחויות

תומר סיני הגיע היום למפלג ההונאה ביבנה, שחוקר את פרשת "הכדור המרכזי" ביחד עם יחידת להב 433. סיני יצא אחרי זמן קצר וטען שהגיע רק כדי לקחת מסמכים. כזכור, סיני כבר עומת עם ניצן שירזי, כשהמשטרה השמיעה בפניהם הקלטה. פרקליטיו של סיני טוענים כי אין בכך ראיה ממשית ולכן הם ידרשו שוב לשחררו ממעצר בית. במשטרה צופים גל נוסף של נחקרים במהלך השבוע ולא פוסלים אפשרות שיוגשו כתבי אישום. יובל נעים ובן כהן ששוחררו למעצר בית ישהו בו עד מחר (שני).

במקביל לחקירת פרשת "הכדור המרכזי", בהפועל פתח תקוה מנסים להתחיל לעבוד. המנכ"ל אפי צפריר מנסה לגבש תקציב מינימום כדי לפתוח את העונה ומחר, יממה לפני פתיחת האימונים הרשמית, הוא צפוי להיפגש עם מספר אנשי עסקים במטרה לקדם את נושא ההשקעה בקבוצה. שמם של ציון דלל ועו"ד אמיר יקותיאל ממחלקת הנוער עלה בימים האחרונים כמי שמסוגלים להיכנס לקבוצה הבוגרת ולנסות לעזור לצפריר להרים את הקבוצה. לדלל, אגב, כבר הוצע תפקיד בעמותה.

אחת מהאפשרויות שעלתה היא למכור את עידו אקסברד להפועל תל אביב. בימים האחרונים התנהלו מגעים מאחורי הקלעים למכירת החלוץ, אבל הם הופסקו באמצע השבוע כשמצעד הנחקרים הגיע למפלג ההונאה ביבנה. כך או כך, בקבוצה לא פוסלים אפשרות שיעזוב על מנת להגדיל את סעיף ההכנסות לקראת העונה הבאה.

בתוך כך, מחרתיים תפתח הקבוצה את האימונים באופן רשמי. הבלם פביאן סטולר שכבר סיכם בקבוצה הודיע שיחזור ביום שלישי לישראל, אבל אם הפרשה תסתבך הוא עשוי לעזוב את הקבוצה. יש לציין כי המאמן גילי לנדאו כבר שוחח איתו וסטולר הבטיח שהוא נשאר בקבוצה. איגוד האוהדים שהחתים לאחרונה עצומה יחד עם גברי לוי, קרא בהודעה רשמית שפרסם בסוף השבוע לפרק את העמותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully