וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 25.6

מתכוננים לעונת 2011/12: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את כל ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* רולאנדו סקיאבי, בלמה בן ה-38 של ניואל'ס אולד בויס, חתם לעונה אחת בבוקה ג'וניורס. סקיאבי, שעבר בהעברה חופשית, שיחק בבוקה בין 2001 ל-2005 וכעת חוזר לקדנציה נוספת אחרי שזכה עימה בשבעה תארים.

*מילאן הודיעה באופן רשמי על ההעברה של סטפן אל שעראווי מגנואה. במקביל, אלכסנדר מרקל עבר לשחק בגנואה. שני השחקנים יהיו בבעלות משותפת של שני המועדונים.

* נאפולי החתימה את הקשר השוויצרי בלרים דזמאילי מפארמה, שקיבלה בתמורה את הבלם פביאנו סנטקרוסה ואת הקשר מנואלה בלאסי.

* פלורן סינמה פונגול הושאל לעונה אחת מספורטינג ליסבון לסנט אטיין, אחרי ששיחק בעונה שעברה כמושאל בסראגוסה. לירוקים תהיה אופציה לרכוש את החלוץ הצרפתי.

* פיורנטינה לא הצליחה לרכוש עוד 50 אחוזים מכרטיסו של הקשר גייטאנו ד'אגוסטינו, מה שאומר שכרטיס השחקן שלו יחזור במלואו לאודינזה.

* הקשר ההתקפי הצרפתי ג'ונתן ביאביאני הצטרף לפראמה בהשאלה.

* בוטאפוגו החתימה את הקשר הברזילאי לאו (24) מסנטה קרוז.

* הקשר ניקולא מוריס בליי סיים חוזהו בסושו וחתם לשלוש שנים בבורדו, שם יתאחד עם מאמנו בשנתיים האחרונות, פרנסיס ז'ילו.

* הקשר הסרבי לובומיר פייסה (23) עזב את פרטיזן בלגרד וחתם לארבע שנים באולימפיאקוס היוונית.

* מירל ראדוי, קשר נבחרת רומניה, נרכש על ידי אל עין מאיחוד האמירויות, ששילמה עבורו 4.2 מיליון יורו לאל הילאל הסעודית.

ריאל בטיס החתימה את השוער פאבריסיו אגוסטו רמירז, שכרטיסו שייך לריאל ויאדוליד, לתקופה של שלוש שנים, בעוד שהמגן פראן רודריגז יעשה את הדרך ההפוכה. אגוסטו רמירז שיחק כמושאל בעונה החולפת ברקראטיבו הואלבה.

שמועות

*באיטליה טוענים שצ'לסי מעוניינת לרכוש את חלוצה הארגנטינאי של פאלרמו, חאבייר פסטורה. השחקן עומד למכירה תמורת 50 מיליון יורו.

*אתלטיקו מדריד שמה עין על מחליף אפשרי לסרחיו אגוארו, דיווחים בספרד טוענים שבמידה וקון אכן יעזוב את הקבוצה, אתלטי תנסה להעביר לשורותיה את חלוץ ויאריאל ג'וזפה רוסי.

* האם אשלי קול יתאחד עם מאמנו מן העבר, ז'וזה מוריניו? שמועה מעניינת עלתה לאור כך שדיווחים עקשניים גורסים כי ייתכן שמגנה של צ'לסי יעבור לריאל מדריד.

* פריס סן ז'רמן מעוניינת בשירותיהם של שני שחקני טוטנהאם יונס קאבול ו-ווילסון פלאסיוס, שעשוי לעבור לנאפולי. סכום ההעברה עבור שניהם צפוי להיות באיזור ה-24 מיליון יורו.

*הקבוצה מהבירה הצרפתית רוצה להעביר לשורותיה גם את עדל טאאראבט, קשרה המצוין של העולה החדשה לפרמייר ליג קווינס פארק ריינג'רס. תג המחיר האפשרי: 10 מיליון ליש"ט.

*ייתכן שקשר וולפסבורג דייגו, שסיים את דרכו בקבוצה אחרי שספג קנס של חצי מיליון יורו, יעשה את דרכו לאנגליה. התקשורת הבריטית מדווחת שקני דלגליש מעוניין לראות את עושה המשחק המוכשר בשורות ליברפול בעונה הקרובה.

*אלכס מקליש, מאמנה החדש של אסטון וילה, מחפש מחליף לאשלי יאנג שחתם במנצ'סטר יונייטד. השם החם שעל הכוונת שלו הוא קשרה של אדו דן האג ווסלי וורהוק.

* אלברט באנינג, הקשר הקמרוני ששיחק במכבי תל אביב בתחילת העונה הקודמת, נבחן במונאקו הצרפתית ועשוי לחתום בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully