וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 24.6

מתכוננים לעונת 2011/12: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את כל ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* הקבוצה שעובדת קשה וטוב מכולן בחלון ההעברות בספרד עד כה היא מלאגה. הפרויקט המושקע ממשיך לצמוח, כשגם הקשר הימני חואקין, 29, נרכש מוולנסיה תמורת 4 מיליון יורו וחתם לשלוש שנים.

* מלאגה לא הסתפקה בחואקין, ושחקן הרכש השביעי שלה הוא המגן/בלם סרחיו סאנצ'ז, 25, שנרכש מסביליה תמורת 3 מיליון יורו וחתם לשלוש שנים.

* חואן רודריגז, קשרה בן ה-29 של דפורטיבו לה קורוניה, חתם לארבע שנים בחטאפה.

* קייזרסלאוטרן הגרמנית, בה צפויים לשחק בעונה הבאה גילי ורמוט ואיתי שכטר, צירפה את הקשר היווני הצעיר קונסטנטינוס פורטוניס מאסטרס טריפוליס לארבע שנים.

* שחקן ההגנה מייק פרנץ עזב את היורדת פרנקפורט וחתם לשלוש שנים בהרטה ברלין, שחזרה לבונדסליגה אחרי עונת היעדרות.

* רדוסאב קובאץ', הקשר הצ'כי ששיחק בעונה שעברה בווסטהאם, עזב את אפטון פארק וחתם בפ.צ באזל השוויצרית.

שמועות

* ריאל מדריד צפויה להחתים בתחילת השבוע הבא את רפאל וראן, בלם העתיד של צרפת, על חוזה ארוך טווח. גם זינדין זידאן צירף המלצה חמה על שחקנה הצעיר של לאנס ואמר: "אני צופה לו עתיד מזהיר, הוא מזכיר לי את לורן בלאן".

* נוישאטל השוויצרית, שנרכשה לאחרונה על ידי מיליונר צ'צ'ני, מנהלת משא ומתן עם ברצלונה על רכישתם של הנריקה, ויקטור סאנצ'ז וקייריסון. את נוישאטל מאמן חלוץ בארסה לשעבר, סוני אנדרסון.

* רודי פלר, מנהלה המקצועי של לברקוזן, טוען: "מילאן הגישה הצעה בסך 10 מיליון יורו על ארתורו וידאל, אבל הם יצטרכו להעלות את הסכום כדי לרכוש אותו".

* באנגליה מדווחים כי ארסנל דחתה את הצעתה של ברצלונה בסך 30 מיליון יורו עבור ססק פברגאס.

* ריקי אלברז, הכישרון העולה של ולז סארספילד, מבוקש במספר קבוצות באיטליה, אבל על פי הדיווחים ארסנל עשויה להציע 13.5 מיליון יורו עבורו.

* אסטון וילה מעוניינת מאוד בשוער עלי אל חבסי השייך לבולטון, ומוכנה להציע 4 מיליון ליש"ט עבורו, כדי להקדים את וויגאן, בה שיחק העומני בן ה-29 כמושאל בשנה שעברה.

* 'פראנס פוטבול' מדווח כי מנצ'סטר סיטי הגישה לליון הצעה לרכישת המגן השמאלי עלי סיסוקו. ליון זקוקה לכסף והציבה את סיסוקו ברשימת ההעברות.

* הסחבת בהעברתו של אלכסיס סאנצ'ז לברצלונה העירה גם את צ'לסי, שעל פי דיווחים מתכננת לבצע מחטף ולהעביר את הלהיט הצ'יליאני לשורותיה.

* המגן האיטלקי דומניקו קרישיטו עדיין צפוי לעזוב את גנואה, למרות פיצוץ העסקה עם נאפולי. זניט סנט פטרסבורג היא המועמדת המובילה כעת לקלוט את השחקן.

* נאפולי, בינתיים, לוטשת עיניה לעבר הבלם האורוגוואי של בולוניה, מיגל בריטוס. תג המחיר של השחקן נקבע על 10 מיליון יורו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully