וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרו של יובל נעים ביום נוסף

23.6.2011 / 10:16

”הכדור המרכזי”: המשטרה דרשה הארכת מעצר של 6 ימים, המאמן ובן כהן יוחזקו 24 שעות נוספות. השופטת: "יש למצות את החקירה"

אורי לנץ

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

כל הדיווחים בפרשת "הכדור המרכזי"

נמשכות החקירות בפרשת "הכדור המרכזי". היום (חמישי) בצהריים הוארך מעצרם של מאמן הפועל פתח תקוה לשעבר יובל נעים וחברו בן כהן ב-24 שעות נוספות, כאשר הם יובאו לדיון נוסף בהארכת מעצרם ביום שישי בשעה 9:00 בבית משפט השלום בפתח תקוה, כשהצפי הוא כי נעים ישוחרר.

יובל נעים, בן כהן, עצורים בפרשת "הכדור המרכזי". אורי לנץ
חשודים בסחיטה באיומים. נעים ובן כהן בבית המשפט/אורי לנץ

נעים נעצר בחשד לסחיטה באיומים. ככל הנראה הדברים מתייחסים לתקופה בה עזב נעים את הקבוצה, וטען כי הפועל פתח תקוה חייבת לו כספים. על פי החשד, נעים הגיע לפגישה עם ראשי הקבוצה עם חברו, בן כהן, שנעצר אף הוא עם נעים אתמול, והשניים איימו לכאורה על ראשי המועדון במטרה לקבל את כספם. המשטרה דרשה את הארכת מעצר השניים בשישה ימים, בעוד השופטת התרצתה להשאיר אותם במעצר, אך ליממה נוספת. נעים מיוצג על ידי עו"ד שחר חצרוני ואילו בן כהן על ידי עו"ד רונן רוזנבלום.

פרקליטו של נעים אמר: "אם יש תלונה על סחיטה, אנחנו רוצים לדעת עליה. לפני פחות מחודש גל חצור נחקר ולא אמר שנסחט, ואילו בימים האחרונים הדברים השתנו. מרשי הגיע בכוחות עצמו לחקירה וענה על כל השאלות כבר לפני חודש ולאחר מכן שוחרר. שלשום הוא זומן שוב, שיתף פעולה באופן מלא וביקש מכונת אמת ועימות עם גל חצור, שמנסה להפליל אותו. חצור אמר שלא הרגיש מאוים". נציג המשטרה אישר זאת ואמר: "הדברים נכונים".

פרקליטו של בן כהן, עו"ד רונן רוזנבלום, הוסיף: "למרות שהשם בן כהן עלה לפני חודש, הוא נעצר רק אתמול בעקבות הדברים של גל חצור שאמר שהרגיש מפוחד על ידי בן כהן ויובל נעים". נציג המשטרה הדגיש בתגובה כי "יש עוד דברים פרט למקרה הזה שמופיעים בפני בית המשפט". למרות זאת, נציג המשטרה אישר כי כהן לא השמיע שום איום והחשד היחיד בנושא הוא עצם נוכחותו באירוע ובמעמד המאיים.

נציג המשטרה הסביר את הדרישה להארכת מעצר בשישה ימים, ואמר: "מדובר בשש פעולות שייעשו על ידינו כחלק מחקירה גדולה ומסועפת יותר". בן כהן השיב לו: "סיכמו איתנו שנגיע להבנות על יום מעצר אחד בכדי שיספיקו לעשות את הפעולות הדרושות כדי למצות את החקירה". נציג המשטרה ענה בתגובה: "אנחנו עובדים על החקירה סביב השעון. אנשי הצוות בקושי ישנים בלילה".

פרקליטיהם של חצור וסיני דרשו את פרטי החקירה של חצור וטענו כי ייתכן והוא חזר בו מדבריו. השופטת איטה נחמן השיבה כי זה לא רלוונטי מאחר ויש ראיות נוספות פרט לעדותו של חצור עצמו. חצרוני גם דרש לשחרר את נעים והסביר: "מדובר באירוע ספציפי לחודש אפריל וזה משהו שהמשטרה צריכה לחקור, אך אין לכך קשר למעצר. אם בחקירה הראשונה ובעימות חצור אמר שלא הרגיש מאוים, איך יוגש כתב אישום?".

בסופו של דבר פסקה השופטת נחמן: "בהתחשב בחומר החקירה שהוצג בפני, נחה דעתי כי קיים חשד סביר שהחשודים מעורבים בעבירות המיוחסות להם וכי ראוי ונכון לאפשר מיצויה של החקירה. יש לאפשר את המשך החקירה כשהחשודים נתונים במעצר, זאת בהתחשב באופי פעולות החקירה ובקיומו של יסוד לחשד כי שחרורם של החשודים יביא לשיבוש הליכים. אני סבורה כי ניתן לסיים פעולות ספציפיות אלה בזמן סביר ויתר הפעולות יוכלו להתבצע כאשר החשודים אינם במעצר".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
גל חצור, תומר סיני אזוקים ברגליהם בדרך למחלק ההונאה ביבנה. קובי אליהו
החקירה נמשכת. חצור וסיני בשעות הבוקר מובאים לחקירה ביבנה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully