וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: מחמוד עבאס חתם לארבע שנים

קשר הפועל אשקלון בעונה שעברה הפך לרכש הראשון של מחזיקת הגביע בקיץ הנוכחי. אבוטבול יחרים את אימון הפתיחה

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

מחמוד עבאס, שסיכם את תנאיו בהפועל תל אביב לפני כשבועיים, חתם היום בקבוצה לארבע שנים באמצעות סוכנו שחר גרינברג. הקשר ששיחק בעונה שעברה בהפועל אשקלון, הפך למעשה לשחקן הרכש הראשון של הקבוצה בקיץ הנוכחי ויגיע היום לאימון.

במסגרת הניסיונות של הפועל תל אביב להעביר לשורותיה את שוער בני יהודה דלה איינוגבה, בסביבת המועדון טוענים שמחזיקת הגביע הציעה לזהובים עסקת חליפין במסגרתה יעשה הקשר שי אבוטבול את הדרך לשכונת התקווה בנוסף לסכום כסף. יחד עם זאת, אבוטבול עצמו מסרב בכל תוקף לעבור.

הקשר, שגדל ושיחק כל חייו בהפועל תל אביב, אמנם הודיע אתמול להנהלה כי הוא יגיע לאימון הפתיחה שיתקיים הערב, אבל היום שינה את דעתו לאחר התייעצות עם עורך דינו מורן מאירי והוא לא יגיע בעקבות מחלוקת על שכרו.

כידוע, לאבוטבול חוזה לשלוש שנים נוספות בקבוצה ובמהלך העונה שעברה הובטח לו מספר פעמים כי חוזהו ישודרג. יחד עם זאת, ההבטחות הללו לא קוימו. במועדון הכחישו שלבני יהודה הוצע עסקת החליפין, אבל הקשר אמר היום: "אני לא עובר לאף קבוצה. אני זה שאקבע את עתידי ואני אחליט איפה אשחק. אתמול הייתי בטוח שאני מגיע לאימון, אבל שלושה חודשים מבטיחים לי שיישבו איתי וזה עדיין לא קרה. אחרי שהתייעצתי עם עורך הדין שלי החלטתי לא להגיע לאימון".

גורמים בהנהלת הפועל תל אביב הכחישו היום בתוקף שהציעו עסקה כזו לבני יהודה ואמרו: "שי חשוב לאוהדים וחשוב גם להנהלה". אוהדים רבים של הקבוצה מתכוונים להגיע לאימון הערב ולמחות שוב נגד התנהלותו של אלי טביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully