וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ויאם עמאשה ודלה ימפולסקי בדרך

יום עמוס אצל האלופה: חלוץ קרית שמונה יעבור תמורת מיליון יורו. קשר מכבי נתניה יעלה לירוקים 1.2 מיליון שקל דמי השבחה

קובי אליהו

צפו ביוריצה בוליאט נוחת בארץ

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בשורות טובות לאוהדי מכבי חיפה: האלופה הישראלית סיכמה היום (שני) עם עירוני קרית שמונה על מעברו של ויאם עמאשה לשורות האלופה הישראלית ובהמשך גם עם קשר מכבי נתניה דלה ימפולסקי, שסיים את חוזהו בקבוצה מעיר היהלומים.

בנוגע לעמאשה, מי שיחליף את תומר חמד, כל שנותר הוא לסכם את התנאים בין החלוץ לבין מכבי חיפה, והוא צפוי לחתום על חוזה לארבע שנים. ההסכם בין יעקב שחר לבין איזי שרצקי בנוגע לעמאשה נסגר היום בשיחת טלפון בין הבעלים. על פי פרטי ההסכם, קרית שמונה תעביר את עמאשה לחיפה תמורת אחוזים ממכירה עתידית, כמו גם העברת מספר שחקנים.

מכבי חיפה תקבל 80 אחוז מכרטיס השחקן של החלוץ, מה שמשאיר לשרצקי 20 אחוזים מכרטיס השחקן ממכירה עתידית. חיפה תשלם לשרצקי פחות ממיליון יורו עבור אותם 80 אחוזים. אמיר אדרי יעשה את הדרך ההפוכה לקרית שמונה, וגם סנטיהו סולליך נלקח בחשבון.

הבעלים של קרית שמונה איזי שרצקי סיפר על התגלגלות האירועים: "לא רציתי לשחרר את עמאשה והודעתי לו גם שהוא לא משוחרר, אפילו הודעתי בכנס שהוא נשאר בקבוצה, והוא עצמו לא סירב בתחילה. אך יום אחד רן בן שמעון התקשר אליי ואמר לי שעמאשה 'עושה לו את המוות' ושהוא רוצה ליגת אלופות. מאז קיבלתי מבול טלפונים, שוחחתי עם יעקב שחר ובמקביל הצעתי לעמאשה שדרוג גדול מאוד בשכר - להפכיל אותו מ-60 ל-120 אלף דולר. הייתי בטוח שהוא יתרצה אבל גיליתי של מדובר בכלל בכסף, ונשברתי".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

היערכות מחדש בצפון

כ-40 דקות בלבד אחרי ההודעה הרשמית על הסיכום בנוגע לעמאשה, הכתה חיפה בברזל החם פעם נוספת, הפעם באמצעות סיכום על מעברו של דלה ימפולסקי לקבוצה. האחרון סיים את חוזהו ועל כן האלופה סיכמה עם נתניה שהיא תשלם 1.2 מיליון שקל דמי השבחה.

ימפוסלקי אמר היום: "מאוד מרגש אותי לעבור לאחד המועדונים הגדולים בישראל. זה כיף להשתדרג. אני מקווה שהדברים ביני לבין מכבי חיפה יוסדרו כמה שיותר מהר כדי שאני אוכל להיכנס לעניינים בהקדם. אין שמח ממני כרגע".

כזכור, האלופה חיפשה חלוץ ישראלי שיחליף את תומר חמד אחרי שזה סיים את חוזהו וסיכם במאיורקה. עמאשה כבש העונה 14 שערים והפך לאחד מהחלוצים הבולטים בליגה. בתחילת הקיץ גם הפועל תל אביב התעניינה בו, אך בשבועות האחרונים מכבי חיפה הייתה למעשה הקבוצה היחידה שנמצאה בעקבותיו.

כזכור, עמאשה סיפר בימים האחרונים על רצונו הגדול להגיע לירוקים אותם אהד כילד, וכן ליהנות מההזדמנות לשחק בליגת האלופות.

בתוך כך, הבלם הקרואטי יוריצה בוליאט, שסיכם לשלוש שנים במכבי חיפה, צפוי לנחות היום (שני) בישראל והוא אמור לעבור בדיקות רפואיות בקבוצה, לחתום על חוזה, ולצאת עם אלופה הישראלית למחנה האימון באוסטריה בשבוע הבא. השוער הסרבי בויאן שראנוב שנחת כבר אתמול, יחתום לארבע שנים.

בכך משלימה מכבי חיפה מסע רכש מהיר ויעיל: עמאשה, ימפולסקי, שראנוב, בוליאט.

(עדכון ראשון: 14:29)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully