וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונטיי דרייפר מועמד להצטרף להפועל ירושלים

11.6.2011 / 18:41

הרכז האמריקאי, ששיחק בעונה שעברה בסדויטה זאגרב ונבחר ל-MVP של היורוקאפ, העמיד 15.1 נק' ונמצא בתוכניות של קטש

הפועל ירושלים כבר מתחילה בהכנות לבניית הסגל לעונה הבאה, כאשר אחד המועמדים הבולטים שנמצאים ברשימה של המועדון הוא דונטיי דרייפר, רכזה של סדויטה זאגרב בעונה האחרונה. דרייפר (27, 1.80 מטר) נבחר בעונה האחרונה ל-MVP של היורוקאפ, למרות שהקבוצה שלו סיימה רק במקום השלישי.

דרייפר הוא בוגר מכללת צ'רלסטון ושיחק בשורותיה עד 2007, אז הוא נדד לאוסטרליה וחתם בסידני קינגס. ב-2008/9 עבר הרכז לצרפת ושיחק בטולון, אבל במהלך אותה עונה הוא המשיך לבלגיה ושיחק בשורות אוסטנד. בעונה שעברה שיחק דרייפר באיטליה בשורות פרימה ורולי ובמהלך העונה החולפת הוא היה חלק מרכזי בשורות סדויטה זאגרב.

במהלך העונה ביורוקאפ סיים דרייפר עם מספרים נאים של 15.1 נקודות בממוצע למשחק, 4.6 ריבאונדים, 6.2 אסיסטים ו-2.2 חטיפות. גם בליגה האדריאטית העמיד דרייפר מספרים נאים: 16.9 נקודות, 5.1 אסיסטים, 3 ריבאונדים ו-2.2 חטיפות בממוצע למשחק. אגב, דרייפר פגש העונה את הפועל גלבוע/גליל עליון בשלב הבתים הראשון של היורוקאפ, כשבמשחק אחד הוא קלע 11 נקודות ובמשחק השני הוא קלע 14.

יש לציין כי דרייפר האריך לאחרונה את חוזהו בשורות סדויטה לשתי עונות, אבל לא מן הנמנע כי ירושלים תנהל מגעים עם הקבוצה הקרואטית במטרה לשחררו.

בינתיים בירושלים חושבים גם על הסגל מהעונה שעברה. עודד קטש מעוניין לראות את דיון דאוול וג'ייסון ריץ' ממשיכים בקבוצה, אבל כרגע מסתמן כי עם צמצום הזרים לארבעה, דאוול ישוחרר, כשגם לריץ' קיימים לא מעט מתנגדים בקבוצה להישארותו. בנוסף לכוונת הקבוצה להחתים את אורי קוקיה לשנתיים נוספות, בהפועל ירושלים רוצים להמשיך את ההתקשרות עם יוגב אוחיון, אך האחרון מחזיק בהצעה ממכבי תל אביב ומאירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully