וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאיה באבלולה על סף חתימה בבני סכנין

הבלם הניגרי מעראבה יחתום בימים הקרובים. לירן כהן שוחרר. חסן אבו סלאח שוב גורם למתחים פנימיים בהנהלת המועדון

המתח הפנימי בהנהלת בני סכנין נמשך למרות המינויים של שאהר חלאיילה לתפקיד היו"ר ועו"ד חסן דבאח לתפקיד הנשיא. זאת, עקב החלטתו של היו"ר לשעבר, חסן אבו סלאח, להשאיר לעצמו את זכות החתימה בהתאחדות ולא להעבירה ליו"ר החדש. באחת מפגישות הנהלת המועדון הודיע אבו סאלח שאין בכוונתו להתפטר מהנהלה והוא ימשיך להחזיק בזכות החתימה ולנהל משאים ומתנים בשם הקבוצה. כתוצאה מכך, ראש העיר מאזן גנאים שוב החליט לקחת צעד אחורה מהמועדון ובסכנין חוששים כי נוכחותו של היו"ר לשעבר תביא לעוד חילוקי דעות בעתיד, מה שיקשה על ההנהלה לעבוד.

דובר הקבוצה מונדר חלאיילה התייחס לסוגיה ואמר היום: "זוהי הייתה החלטה של חסן ואנחנו מכבדים אותה. כל בנאדם יכול להצטרף לעמותה, בטח ובטח חסן אבו סלאח, שיכול לתרום מאוד מנסיונו. אין מתחים בהנהלה".

מעבר לבעיות המנהלתיות הרגילות בסכנין, בקבוצה עובדים לקראת העונה הבאה. לאחר שלא הצליחה להחתים את מחמוד עבאס, שהעדיף את הפועל תל אביב, סכנין תאיץ את המגעים עם ערן לוי שמבוקש מאוד על ידי המאמן שלומי דורה. גם את המגן עודד אלקיים ששיחק תחת דורה בהפועל חיפה המאמן רוצה לראות בקבוצה. מי שלא יהיה בעונה הבאה בסכנין הוא הקשר לירן כהן, ששוחרר מהקבוצה והתבקש למצוא קבוצה אחרת לעונה הבאה.

סכנין ממשיכה במגעים עם מספר שחקנים זרים כשביניהם הוזכר שמו של פאבל פרגל (33), בלם צ'כי ששיחק בארץ בעונת 2009/10 במדי הפועל באר שבע והפועל רמת גן. כרגע לא נראה שהוא יחתום, אלא הניגרי הצעיר תאיה באבלולה שאיתו הקבוצה נמצאת על סף סיכום. הבלם שייך לקבוצת אחווה עראבה שירדה לליגה א' והוא ככל הנראה יחתום בקבוצה בימים הקרובים ויהיה השחקן השני שמצטרף למועדון לאחר מהראן ראדי. כזכור, בבאלולה נבחן במהלך העונה במכבי תל אביב.

מלבד השניים, מי שעוד יישארו בסכנין הם החלוץ קוסטדין אזורוב והקשר עידן ויצמן שהגיעו למועדון בינואר האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully