וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביב נוטה לא לשחרר את שכטר

החלוץ ייפגש עם בעלי הפועל ת"א וינסה לשכנעו לחתום על שחרורו לקייזרסלאוטרן. מקורבי טביב: "לא מפחדים מבוררות"

מרתון הפגישות בין איתי שכטר להפועל תל אביב יימשך בימים הקרובים. החלוץ וסוכנו רונן קצב מקווים להיפגש מחר (חמישי) עם אלי טביב בניסיון לשכנעו לחתום על עסקת העברתו לקייזרסלאוטרן תמורת 2.5 מיליון יורו.

כזכור, אתמול חתם מוני הראל על העברתם של שכטר וגילי ורמוט לקבוצה הגרמנית, ושניהם מחכים לאישורו של טביב כדי להשלים את העסקה, אך בשונה מורמוט, שמחזיק שבסעיף שחרור ולכן הקבוצה מחוייבת לשחררו, במקרה של שכטר מסתמן שטביב לא יחתום על השחרור.

הסיבות לכך הן שדרור קשטן רוצה לראות את שכטר ממשיך בקבוצה, ושהסעיף בחוזהו העוסק בשחרורו העתידי, הקובע שסכום שחרורו יוסכם בין קצב למוני הראל, לא מקובל על טביב.

בסביבתו של טביב טענו הערב שהשארתו של שכטר תהיה המהלך הטוב ביותר עבור הפועל תל אביב, וכרגע נראה שאם לא יימצא לו מחליף ראוי הוא ייאלץ להישאר: "אנחנו לא מפחדים מבוררות", הבהירו. מקורביו של שכטר מתעקשים שטביב בסך הכל מנסה להעלות את הסכום עליו יקבל עבור החלוץ.

בתוך כל, מחמוד עבאס סיכם כמעט את כל פרטי חוזהו בהפועל תל אביב, ולמרות הלחץ הגדול שמופעל עליו לחתום בבני סכנין, נראה שקשרה של הפועל אשקלון בעונה החולפת יהפוך לרכש הראשון של האדומים הקיץ. מחר אמורים להיפגש טביב ודורון אוסידון עם עבאס ועם סוכנו עו"ד שחר גרינברג לפגישה מכרעת בה הוא צפוי לחתום על חוזהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully