וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קונטה מונה למאמן יובנטוס

הנשיא אניילי הודיע, כצפוי, על מינויו של שחקן העבר בן ה-41 כמחליפו של דל נרי המפוטר: "רוצים לחזור ולהצליח עם קונטה"

אנטוניו קונטה הוא מאמנה החדש של יובנטוס. נשיא המועדון, אנדראה אניילי, הודיע היום (שלישי) על הבחירה בשחקן העבר של הביאנקונרי. ההחלטה אינה מפתיעה וכבר לפני שבוע וחצי התבטאו גורמים רשמיים במועדון לגבי מינויו של קונטה. מוקדם יותר היום הודיעה יובנטוס רשמית על הפסקת עבודתו של לואיג'י דל נרי והיא צפויה להציג בקרוב את קונטה באופן רשמי. "אנחנו רוצים לנצח ורוצים לעשות את זה עם קונטה. הוא החתיכה הראשונה שלנו בדרך לחזור ולהצליח", אמר אניילי לכתבים.

שוער הקבוצה ג'יאנלואיג'י בופון מרוצה מהמינוי, אך דורש חיזוק גם לסגל הקבוצה: "האם זהו האיש הנכון, את זה הזמן יגיד, אבל הרזומה שלו מדבר בעד עצמו. כשחקן הוא היה מאוד כריזמטי וחיובי, והוא מכיר את הסביבה. עם זאת, ללא צוות שחקנים חזק אי אפשר להצליח".

יובה בנתה את הסגל שלה מחדש בקיץ שעבר והשקיעה סכומי כסף גדולים בשחקנים רכש, עברה עונה איומה בה שוב סיימה במקום השביעי ולא הצליחה להשיג את הכרטיס לאירופה. הגברת הזקנה הודחה כבר בשלב הבתים של הליגה האירופית ולא רשמה הצלחה גם בגביע האיטלקי. בעקבות הכישלון המקצועי, פוטר המאמן דל נרי אחרי עונה אחת בלבד בתפקיד.

קונטה (41), אחד הסמלים הגדולים של יובנטוס, שיחק כקשר עבור הגברת הזקנה בין השנים 1992 ו-2004, במהלכן הספיק לרשום 295 הופעות רשמיות, חלקן עם סרט הקפטן. באותה תקופה הספיק לזכות בחמש אליפויות איטליה, אליפות אירופה אחת ואף רשם זכיה בודדה בגביע אופ"א. לאחר שפרש ממשחק מקצועני, מיד החל קונטה בקריירת אימון, ובתום עונה בה שימש כעוזרו של לואיג'י די קאניו בסיינה, קיבל את משרת המאמן הראשי הראשונה שלו בקבוצת ארצו. בהמשך עבד שנתיים בבארי, הדריך תקופה קצרה את אטאלנטה ואשתקד עלה עם סיינה לסריה A. קונטה היה אמור להגיע לטורינו כבר בקיץ 2009, אך אז הסיר את מועמדותו ברגע האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully