וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון ג'יימס חתם במכבי תל אביב

30.5.2011 / 16:53

האלופה חיזקה את הקו הקדמי עם שחקן בני השרון לשעבר. בלאט: "הוא מתאים לנו". ארז כץ: "החתמה נהדרת לשני הצדדים"

מכבי תל אביב הודיעה הערב (שני) רשמית על החתמתו של סנטר בני השרון שון ג'יימס (27 , 2.08). כזכור, סיכום עקרוני בין הצדדים הושג כבר בשבועות האחרונים וכעת העסקה נסגרה באופן סופי. מכבי לא הודיעה דבר לגבי אורך החוזה, אך גורם במועדון אמר לוואלה! ספורט: "ג'יימס חתם לשנה, אבל כבר מדברים על הארכה. אנחנו רוצים אותו לשלוש שנים". ג'יימס, שירוויח כ-350 אלף דולר לעונה, הופך לשחקן הרכש הראשון של הצהובים לקראת עונת 2011/12 בה תשחק הקבוצה בשלוש מסגרות.

המאמן דיוויד בלאט התייחס לחתימה בהודעה הרשמית שהוציא המועדון: "אני מאוד שמח על ההצטרפות של שון, הוא מתאים לדרך ולהשקפה שלנו במכבי תל אביב. כאדם יש לו אופי יוצא מן הכלל וכשחקן יש לו איכויות מרשימות ביותר. הוא מתאים לנו ספציפית כי יחזק אותנו מאוד בדברים שהיו חסרים לנו העונה - ריבאונד וחסימות - שני מרכיבים שתמיד אפשר וצריך לחזק בקבוצה ואף פעם אין לך יותר מדי מהם. לשון יש ניסיון רב בליגה הישראלית, הוא הוא ללא ספק ממצטייני העונה, והוא יעזור לנו מאוד גם באירופה. הקו הקדמי שלנו היה חזק, אך עכשיו יהיה חזק עוד יותר".

ארז כץ, ששיחק עם שון ג'יימס בבני השרון בשנים האחרונות, פרגן לרכש החדש של הצהובים: "שון הוא שחקן מצוין וזוהי החתמה נהדרת עבור מכבי. בשנים האחרונות ראינו את הדומיננטיות שלו וההתקדמות שלו, יש לו את הפוטנציאל להיות אחד השחקנים הבולטים באירופה. הוא יעזור להם מאוד בעמדות 4 ו-5, הוא בחור עם אופי מצוין ואני בטוח שזוהי החתמה מצוינת לשני הצדדים".

מלך החסימות

ג'יימס, יליד ניו יורק, החל את הקריירה במכללת נורת'איסטרן והוא מהחוסמים הטובים בתולדות המכללות. הוא השיג חמישה טריפל דאבלים ב-NCAA המדרגים אותו במקום השלישי בקטגוריה זו והוא מחזיק בשיא החסימות בליגת המכללות לעונה אחת עם 6.53 חסימות למשחק בשנת 2006.

ג'יימס שיחק בשלוש העונות האחרונות במדי בני השרון כשבכל אחת מהעונות הללו הוא סיים כמלך החסימות של הליגה הישראלית, ובעונה האחרונה סיים אף כמלך הריבאונדים וכשחקן עם המדד הגבוה ביותר בליגה. בעונה האחרונה העמיד ממוצעים של 26 נקודות מדד, 13.5 נקודות , 11.1 ריבאונדים ו-3.2 חסימות למשחק. ב-26 משחקים בעונה הסדירה השיג ג'יימס 13 פעמים דאבל-דאבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully