וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 30.5

מתכוננים לעונת 2011/12: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את ההעברות והשמועות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* בורוסיה דורטמונד השלימה את רכישתו של שחקן נבחרת קרואטיה וקלאב ברוז', איבן פרישיץ'. הקשר ההתקפי בן ה-22 סיים את העונה כמלך השערים של הליגה הבלגית עם 22 כיבושים ונבחר לשחקן העונה. הוא חתם על חוזה לחמש שנים וההערכות הן שהגרמנים שילמו עבורו כ-5 מיליון יורו.

* פנרבחצ'ה רכשה את הבלם הטורקי הבינלאומי סרדאר קסימאל, שהגיע אליה מקייסריספור. האלופה הטרייה העבירה בתמורה 4 מיליון יורו ואת הבלם אילהן אקר ובנוסף השאילה לקייסריספור את המגן הימני המבטיח אוקאן אלקאן.

* יוהאן אלמנדר, החלוץ השבדי בן ה-29 שסיים את חוזהו בבולטון והחליט לא להמשיך בשורותיה, חתם לשלוש שנים בגלאטסראיי הטורקית.

* הקשר הוותיק ריקרדיניו (35) - זוכה הגביע העולמי עם ברזיל ב-2002 - עזב את אתלטיקו מיניירו והצטרף לבאהיה.

ג'וזפה רוסי שחקן ויאריאל חוגג שער. רויטרס
מויאריאל לברצלונה? רוסי/רויטרס

שמועות

* על פי "דיילי מירור", ברצלונה תנצח את טוטנהאם במירוץ על שירותיו של חלוץ ויאריאל ונבחרת איטליה, ג'וזפה רוסי, שכבר הצהיר שלשחק במדי אלופת אירופה "זה חלום". מחירו של רוסי צפוי לנוע סביב 40 מיליון יורו.

* קשר פאלרמו, יוסיפ איליצ'יץ', הפך עם סיום העונה למוקד עניין גדול באירופה ובין היתר הוא מחוזר על ידי אינטר, צ'לסי וליברפול - כך על פי כלי תקרשורת באיטליה. הסלובני בן ה-23 הגיע בקיץ שעבר ממאריבור תמורת סכום של כ-2.3 מיליון יורו וכעת הוא מוערך בכ-15 מיליון.

* קשר ליל, יוהאן קבאיי, נמצא על הכוונת של ניוקאסל. מאמן הקבוצה הצרפתית, רודי גרסיה, סיפר לתקשורת המקומית שקבאיי אף הודיע לראשי המועדון שהוא מבקש לעבור לקבוצה מצפון-מזרח אנגליה.

* הבעלים של הופנהיים, דיטמאר הופ, מודה שהמגן הימני של הקבוצה אנדראס בק נמצא בדרכו לקבוצה גדולה יותר. בק שנחשב לאחד מהמגינים הימניים הטובים ביבשת, הוזכר בעיקר כמועמד ליובנטוס.

* קשרה בן ה-21 של צ'לסי, מייקל וודס, עשוי להגיע להמבורג הגרמנית. וודס הגיע ללונדון ככשרון גדול כשהיה בן 17, בהמלצתו של המנג'ר הספורטיבי דאז פרנק ארנסן, אך עדיין לא ערך הופעת בכורה בליגה. ארנסן מונה לאחרונה למנג'ר הספורטיבי של המבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully