וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקולס: "אי אפשר היה לבקש גמר גדול יותר"

קשר מנצ'סטר יונייטד נרגש לקראת המפגש עם ברצלונה: "הם הקבוצה האולטימטיבית, אבל הכדורגל שלנו לא פחות טוב"

בשבת בערב זה קורה. ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד יעלו על כר הדשא בוומבלי למשחק גמר ליגת האלופות וירתקו עשרות מיליונים למסכי הטלוויזיה בכל רחבי העולם. מבחינת פול סקולס, הקשר הוותיק של השדים האדומים, אין ספק שמדובר בגמר הקלאסי ביותר שאפשר לבקש: "ברור ששתי הקבוצות הטובות ביותר הגיעו לגמר", אמר השחקן בן ה-36.

"ברצלונה היא הקבוצה האולטימטיבית, כולנו רוצים להיראות ולשחק כמוהם. אבל הכדורגל שלנו יכול להיות לא פחות טוב. יש לנו הרבה איכויות. שתי הקבוצות רוצות ללכת קדימה ולכבוש שערים, ככה שאני חושב שאי אפשר היה לבקש גמר גדול יותר", אמר סקולס.

סקולס נכנס כמחליף בגמר 2009 ברומא, אז ברצלונה ניצחה 0:2 את היונייטד. "אנחנו נחושים לא לתת לזה לקרות שוב. זה לא היה ערב נחמד והקיץ שהגיע אחריו היה ארוך מאוד. הפעם ננסה שזה יהיה אחרת".

עדיין לא ברור האם משחק הגמר יהיה האחרון בקריירה של סקולס, שסבל העונה מפציעה טורדנית במפשעה. עד כה, דחה הקשר את הצעת המועדון לחתום על חוזה לעונה נוספת והוא שומר בסוד על התוכניות: "אני מצפה לסיום טוב של העונה", אמר.

ולעניין אחר. "הסאן" פרסם הבוקר (שישי) כי שחקניה הבכירים של ברצלונה צפויים למענק כספי של כמיליון יורו כל אחד אם הקבוצה תזכה בליגת האלופות. בסך הכל, ברצלונה אמורה לחלק בונוסים בסך 16 מיליון ליש"ט בין השחקנים ואנשי הצוות. מנגד, לשחקני מנצ'סטר יונייטד מובטחים מענקים בסך תשעה מיליון ליש"ט בלבד - כ-350 אלף פאונד לשחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully