וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הינקאפי דיווח על לאנס ארמסטרונג?

יממה אחרי שטיילר המילטון סיפר שראה את הרוכב המעוטר משתמש בסמים ממריצים, דווח כי חבר נוסף הלשין לרשויות

החברים של לאנס ארמסטרונג הולכים וסוגרים עליו. יממה אחרי שחברו של רוכב האופניים המעוטר, טיילר המילטון, דיבר בתוכנית התחקירים '60 דקות' וסיפר שראה את ארמסטרונג משתמש בסמים ממריצים בשנת 1999 ובשנתיים העוקבות על מנת להתכונן לטור דה פראנס, גם ג'ורג' הינקאפי משמיע טענות דומות ומדאיגות.

תכנית התחקירים דווחה כי הינקאפי, חברו הוותיק של ארמסטרונג , דיווח לרשויות שהוא ראה את אלוף הטור דה פראנס במשך שבע פעמים משתמש בחומרים אסורים. הינקאפי נחקר יחד עם חברים נוספים של ארמסטרונג בפני חבר המושבעים הפדרלי בלוס אנג'לס, שחוקר את נושא השימוש בחומרים אסורים ברכיבת האופניים. במסגרת החקירות שמבוצעות, המילטון סיפר כי הוא תושאל במשך שש שעות. ארמסטרונג מצידו, יש לציין, מעולם לא נמצא חיובי בבדיקות הסמים שנערכו לו וממשיך להתמיד בהכחשתו הגורפת לחשדות שמצטברים כנגדו.

במסגרת חקירתו של הינקאפי, הוא העיד כי ארמסטרונג והוא עצמו סיפקו האחד לשני חומרים ממריצים, כשהם תכננו אף להשתמש בתמריץ נוסף האסור לשימוש. הינקאפי עצמו סירב להגיב לתוכנית עצמה, אבל מסר לכלי תקשורת אחרים: "זה מצער שאנשים רוצים לדבר על הנושא הזה עכשיו, אבל אני לא מתכוון לקחת חלק בזה. עשיתי את כל מה שאני יכול להיות הכי טוב שאפשר. אני רוצה להתמקד בעתיד של הספורט ובמה שצריך לעשות כדי לנקות אותו. אני מאמין בענף ורוצה לתמוך בו".

מארק פביאני, עורך דין מטעם ארמסטרונג, אמר בתגובה לשלל הטענות של המילטון: "המילטון מבקש להרוויח כסף על ידי כתיבת ספר, ועכשיו הוא לגמרי שינה את הסיפור שהוא תמיד סיפר כדי להגיע ל'60 דקות', ולהגביר את סיכוייו עם מוציאים לאור. אבל רעב ותאוות בצע לפרסום לא יוכלו לשנות את העובדות: לאנס ארמסטרונג הוא הספורטאי שנבדק הכי הרבה פעמים בכל מה שקשור לסמים ממריצים. הוא עבר 500 בדיקות ביותר מ-20 שנות קריירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully