וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער סיימה ב-1:1 מול הולנד

ישראל לא הייתה רחוקה מניצחון מפתיע בפתיחת שלב העילית של אליפות אירופה אחרי שער של קהת, אבל היריבה השוותה

נבחרת הנוער של ישראל פתחה הערב (חמישי) בצורה טובה את השתתפותה בשלב העילית של אליפות אירופה עד גיל 19. שחקניו של אלי אוחנה פגשו בטורניר בצ'כיה את הולנד, אחת הנבחרות החזקות באירופה בגילאים אלה, במשחק הפתיחה של הבית, ונפרדו ממנה ב-1:1 שמשאיר סיכוי להעפיל לשלב הגמר של האליפות. רק נבחרת אחת תעלה מהבית, בו נמצאות גם צ'כיה המארחת ורוסיה, שסיימו את המשחק ביניהן ב-0:0.

אוחנה הציב בין הקורות את רם שטראוס (מכבי חיפה) והשאיר את ברק לוי על הספסל, למרות הניסיון שצבר בהופעות במדי הקבוצה הבוגרת של מכבי תל אביב. בהרכב בכל זאת נכללו ארבעה נציגים צהובים - אורי כהן, דור מיכה, רועי קהת ומואנס דאבור - כשאחד מהם היה אחראי גם לשער היתרון. שתי דקות אחרי הצלה של שטראוס המצוין, היה זה הקפטן קהת שהעניק את השער לישראל בדקה ה-29.

הולנד הכישרונית, בראשותו של כוכב פיינורד לוק קסטניוס, הפעילה לחץ כבד על שערה של ישראל, אך השיגה את השוויון רק בדקה ה-77, כאשר הקפטן אוגוזן אוזיאקופ מצא את הרשת אחרי כדור חופשי של קסטניוס. שלוש דקות לאחר מכן הורחק אותו אוזיאקופ, המשתייך לארסנל האנגלית, אבל ישראל לא הצליחה לנצל את יתרונה המספרי והתוצאה נותרה בעינה. בשבת מצפה לנבחרת הנוער משחק מול רוסיה, כאשר במחזור הסיום היא תפגוש את צ'כיה.

הרכב הנבחרת: רם שטראוס, אלי דסה, טל כחילה, גבריאל גרינר, אורי כהן, רוסלן ברסקי, עאהד עזאם, דור מיכה, רועי קהת (דן רובינסון, 90), אמיר עגיוב (שאדי שעבאן, 66), מואנס דאבור (זידאן עמאר, 82).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully