וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "אני עדיין שיכור מהאליפות"

18.5.2011 / 17:05

חלוץ גנק הפצוע חגג עם חבריו את הזכייה הדרמטית באליפות: "עונה מדהימה". קפריסין: אומוניה, ללא שפונגין, זכתה בגביע

אליניב ברדה אמנם נפצע לפני מספר שבועות וסיים את העונה מוקדם מהמתוכנן, אך זה לא מנע ממנו להיות שותף בחגיגות הגדולות של גנק, שזכתה אמש (שלישי) באליפות השלישית בתולדותיה והראשונה מאז 2002. חבריו של ברדה סיימו ב-1:1 את משחק העונה מול סטנדרד ליאז', ונותרו במקום הראשון הודות ליתרון בגלל הניקוד שלפני הקיזוז.

"אני עדיין שיכור מהאליפות", אמר הבוקר ברדה לוואלה! ספורט, לאחר שרשם את האליפות השלישית בקריירה שלו והראשונה בחו"ל, אחרי שתי זכיות עם מכבי חיפה. "זאת אליפות מתוקה, מתוקה מאוד. זאת הייתה עונה מדהימה. זה תענוג לחגוג פה בבלגיה, כיף גדול עבורי לזכות בתואר".

"כבר זכיתי בעבר בגביע עם גנק", המשיך החלוץ, "אבל עכשיו זה תואר אחר. שני התארים הללו מתוקים, אבל על אליפות עובדים כל העונה, ועל גביע לא". לסיום, התייחס חלוץ הנבחרת לפציעה שלו: "אין סיכוי שאוכל לשחק מול לטביה עם הנבחרת וזה כואב לי. אני סובל מקרע ועובר טיפולים, אבל זמן ההחלמה ארוך ולא אהיה כשיר עד ה-4 ביוני. החלוץ סיים את העונה עם 14 שערי ליגה ועשרה בישולים.

*** קפריסין: אומוניה ניקוסיה, ללא יובל שפונגין שישב על הספסל 90 דקות, זכתה בגביע אחרי ניצחון 3:4 בפנדלים על אפולון לימסול (1:1 ב-120 דקות). המגן הישראלי, שכבש ברבע הגמר ושיחק בחצי הגמר, איבד את מקומו בהרכב אך היה שותף לחגיגות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully