וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעלים של ווסטהאם: "אברהם גרנט היה בחירה רעה"

דייויד סאליבן הודה בטעות: "הוא בחור מקסים אבל לצערי התוצאות מדברות בעד עצמן". מקלארן סירב להחליף את גרנט

עונה שלמה לקחה לווסטהאם להודות בטעות. לאחר שהעניקה לאברהם גרנט גיבוי במשך חודשים רבים, סיפרה הבוקר (שלישי) הנהלת הפטישים כי בדיעבד אולי מוטב היה להיפרד מהמנג'ר הישראלי במהלך העונה. "אברהם בחור מקסים אבל לצערי התוצאות מדברות בעד עצמן. זו היתה בחירה רעה", הודה דייויד סאליבן, מבעלי הקבוצה, ל'סאן'.

"כולנו חולקים חלק מהאשמה על התוצאות הרעות - ההנהלה, המאמן והקבוצה. עם זאת, קבוצה יכולה לשחק רק את הטקטיקה ושיטת המשחק אותה היא מתבקשת לשחק", הוסיף סאליבן. "אנחנו רוצים מנג'ר שיוציא את הטוב ביותר מהסגל ולטפח רוח חזקה למועדון".

אמש נודע כי המאמן האנגלי סטיב מקלארן, שאימן בעבר את נבחרת אנגליה, סירב להתמנות למאמנה החדש של ווסטהאם. הבעלים של המועדון מלונדון, סאליבן את גולד, טענו שיחכו זמן מה עם מינוי מנג'ר, ומקלארן כבר הוריד את עצמו מרשימת ההמתנה.

"זה מחמיא מאוד להיות מקושר לווסטהאם", אמר מקלארן, "אלא שכרגע אני לא רוצה להיחשב כמועמד למשרה. אני מאחל לקבוצה את כל ההצלחה בעתיד". מי שכעת עוד מועמדים לרשת את מקומו של גרנט הם מנג'ר אסטון וילה לשעבר מרטין אוניל, מנג'ר ניוקאסל בעבר כריס יוטון, שחקניה לשעבר של הקבוצה - סלאבן ביליץ המאמן כיום את נבחרת קרואטיה וכן פאולו די קאניו, ששמו נקשר בעבר כמי שאמור להיות מספר 2 של גרנט. גם סם אלרדייס, שפוטר מבלקבורן, נקשר בשמו של המועדון מליגת המשנה.

בינתיים, מי שייקח את המושכות הוא מאמן הקבוצה הראשונה קווין קין, והוא שידריך אותה במשחק האחרון שלה בעונה בפרמיירליג, ביום ראשון הקרוב (22 במאי) מול סנדרלנד.

הבלגאן לא מפסיק

אם לא די היה בירידת הליגה הרי שבלילה בין שני לשלישי הגיע עוד רגע עצוב עבור המועדון ממזרח לונדון כאשר תגרה התפתחה בערב הווי של הקבוצה. אמש ערך המועדון אירוע סגור במלון יוקרתי לשחקנים, חברי הנהלה ואוהדים מכובדים בלבד בו נכחו כ-200 אנשים. כרטיס כניסה לאירוע המצוצמם עלה 275 ליש"ט. לפי עדי ראייה התקרית החלה להתגלגל כאשר אחד האוהדים שהיו באירוע ביקש חתימה משחקן הקבוצה דמבה בה (שכבש את הצמד בהפסד לוויגאן).

לפי אותו עד ראייה, בה אמר לאותו אוהד שביקש ממנו את החתימה ש"הוא עייף מדי", ואותו אוהד שרתח, השיב: "שילמתי 60 אלף ליש"ט לשנה כדי לשבת בבוקס (תא יוקרתי) של המועדון המסריח הזה, אני לא הולך לשום מקום". אותו אוהד החל להשתולל כשהוא מטיח האשמות בבה ההמום, ואם לא התערבותו של דני גבידון ברגע האחרון הייתה מתפתחת תגרה בין השניים.

"שולחן נהפך, ואיש אבטחה חש במהירות לאזור - היה שם בלגן גדול", המשיך העד. "בתוך שניות, המשטרה הגיעה למקום. כולם באו לשם לראות מה קרה כולל צמד הבעלים דייויד גולד ודייויד סאליבן. סאליבן היה נזעם וצעק: 'למה כל זה קורה אחרי כל מה שעברנו?'. זה היה מחזה פאתטי שהשאיר את כולם המומים".

אחר כך תהה מקורב למועדון: "הוא עייף מדי מכדי לכתוב 'בה'"? והוסיף: "עם זאת, לא היה מקום וזה לא הצדיק כמובן את הערות הגזעניות של אותו אוהד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully