וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מליקסון: "זו בטוח ההצלחה הגדולה ביותר בקריירה שלי"

מאור מליקסון מאושר אחרי השער שהעניק אליפות לויסלה קרקוב. התקשורת הפולנית משבחת: "הוא היה מבריק"

"זו בטוח ההצלחה הגדולה ביותר בקריירה שלי, ולא הייתי צריך לחכות לה הרבה, רק ארבעה חודשים", אמר מאור מליקסון המאושר אחרי שהבקיע את שער האליפות לזכותה של ויסלה קרקוב, אמש (ראשון) בדרבי נגד קרקוביה. הקשר הישראלי נגח פנימה בדקה ה-17 וה-0:1 של קבוצתו בדרבי, העניק לה את האליפות שלושה מחזורים לסיום העונה.

"זה לא היה משחק קל, והיה עלינו המון לחץ. המאמן לא אמר לנו כלום כי כלנו ידענו עד כמה המשחק הזה חשוב. האליפות מאד מתוקה", סיפר מליקסון, והמשיך: "אני יודע שבקרקוב נהוג לחגוג את האליפות בשוק, ואני לא יכול לחכות. ועכשיו אנחנו צריכים להתכונן למשימה הבאה - עלייה לליגת האלופות".

הקשר התייחס גם לשער האליפות שלו: "פשוט שמתי את הראש שלי. אבל האמת, שאני בקושי מבקיע בנגיחות, זו הפעם השנייה בקריירה שאני כובש עם הראש".

כותרות העיתונים בפולין היום בשני, הזכירו גם הן את מליקסון. "גורל המשחק הוכרע על ידי מאור מליקסון המבריק", החמיא העיתון sports news, וה-TIMES הפולני יצא בכותרת: "ויסלה אלופה, מליקסון נתן ניצחון בדרבי". גם המנהל הספורטיבי ושחקן העבר של ויסלה, יאצק בדנארז', החמיא למליקסון ואמר בראיון לעיתון פולני ש"מליקסון הביא את השינוי לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully