וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאלומבו: "מבטיחים שנחזיר את סמפדוריה לגדולה"

הקפטן מירר בבכי לאחר הירידה לסרייה B. האוהדים תקפו את המאמן. בנו של הנשיא הבטיח: "המחויבות שלנו לא תשתנה"

סמפדוריה, מקבוצות הפאר של הכדורגל האיטלקי, נשרה הערב (ראשון) לסרייה B הליגה השנייה באיטליה. את העונה הנוכחית התחילו הבלוצ'רקיאטי במוקדמות ליגת האלופות, שם הודחו בצורה דרמטית על ידי ורדר ברמן. בהמשך שוחררו הכוכבים אנטוניו קסאנו וג'מפאולו פאציני והחלה ההידרדרות. ב-12 המחזורים האחרונים ניצחה הקבוצה רק פעם אחת וההפסד הביתי 2:1 לפאלרמו קבע סופית כי סמפ יורדת ליגה אחרי שמונה שנים רצופות בסרייה A.

המראות בסיום המשחק לא היו קלים. קפטן הקבוצה וקשר נבחרת איטליה, אנג'לו פאלומבו, שמירר בבכי ניגש ליציע האוהדים השרופים והתנצל בפניהם, אבל אלה זעמו ודרשו שהנשיא ריקרדו גארונה "יגיע בעצמו לפני הקורבה ויתנצל". האוהדים רואים באיל הספנות בן ה-75 כאשם בירידה לאחר שהסתכסך עם הכובים ומכר אותם.

גארונה האב לא ניגש לקהל, אבל בנו אדוארדו הופיע בפני הכתבים ואמר: "לא רציתי להיות כאן. זה רגע עצוב שלא מגיע לאוהדים. לא באתי להגיב על המשחק אלא לסכם את העונה האיומה. עשינו סדרה של טעויות ועלינו לקחת אחריות, אבל להבהיר שהמחויבות שלנו לסמפדוריה לא השתנתה. זה הזמן לנקות את הבית ולבנות את הקבוצה מחדש כדי שנוכל לחזור לסריה A מהר ככל האפשר. אחרי כל כך הרבה שנים של סיפוק אדיר מהקבוצה, העונה הזו נגמר באכזבה גדולה".

פאלומבו סיכם גם הוא: "ראיתי שלט ביציע שדחף אותנו להפוך את סמפדוריה לגדולה שוב וזו ההבטחה שלנו. אני מעריך את התנהגות האוהדים, באמת שלא מגיעה להם האכזבה". אגב, למרות המחמאות לקהל, משטרת גנואה עצרה מספר אוהדים שהשליכו בקבוקים לעבר המאמן אלברטו קבאסין בסיום. קבאסין לא נפגע והמשטרה ליוותה את רכבו ביציעה מהאצטדיון.

סמפדוריה זכתה באליפות איטליה בשנת 1991, שנה אחרי שהניפה את גביע אירופה למחזיקות גביע. בשנת 1992 הפסידה הקבוצה בגמר גביע אירופה לאלופות, אבל בהמשך שנות ה-90 ירדה מנכסיה ונשרה לליגה השנייה ב-1999. ארבע שנים מאוחר יותר שבו הבלוצ'רקיאטי לסרייה A ואף תפסו מקום של קבוצת צמרת עד שהגיעה ההתרסקות המקצועית של השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully