וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן נבחרת גאנה הצעירה מועמד למכבי חיפה

13.5.2011 / 18:00

שחקן ההגנה עדנאן סעיד (20) הוא האחרון ברשימות. מימון עשוי לעזוב. צ'יזיק ביקש משילה שלוזון יעניק את צלחת האליפות

במכבי חיפה ממשיכים את ההכנות לקראת העונה הבאה. הבוקר (שישי) נודע כי שחקן נבחרת גאנה עד גיל 20, עדנאן סעיד (20) מקבוצת ווה אולסטארס הוצע לקבוצה בימים האחרונים וייתכן שיגיע למבחנים לאחר שבמועדון קיבלו המלצות לגביו, בין היתר מגורמים הקשורים לכדורגל הגנאי. סעיד מתופקד בעיקר כבלם, אבל מסוגל לשחק במספר תפקידים אחרים, מגן שמאלי וקשר אחורי.

כזכור, העונה כבר נבחן שחקן ממוצא גנאי בקבוצה, החלוץ אדם אקרופי, אבל הוחלט שלא להחתימו. ככל הידוע, סעיד הוא השחקן האחרון ברשימות של השחקנים שמועמדים להגיע עד תום העונה למבחנים ונראה כי השחקנים הבאים יגיעו מפתיחת האימונים בחודש הבא ואילך. בקבוצה כבר מתאמן הקשר הליטאי, מרטינס דפקוס (20), שהגיע בהמלצת הקשר ריימונדס ז'אוטאוטס. החלוץ הניגרי אברהים אג'אני (21) שוחרר לקבוצתו וחיפה הבטיחה להמשיך ולעקוב אחריו. שמו של שחקן סרבי עלה בימים האחרונים כמועמד לחזק את הקבוצה. הסקאוט אלון חרזי המריא כדי לצפות בשחקן במשחק שייערך ביום ראשון בערב וימליץ לאלישע לוי האם לזמנו למבחנים.

בלי קשר לכוונה להחתים שחקן הגנה נוסף, מסתמן כי הבלם שי מימון יעזוב את הקבוצה בתום העונה. כזכור, הפועל באר שבע הביעה עניין במימון בתחילת העונה ואם לא תמצא בלם זר, היא עשויה לפנות אליו. אנדריי פיליאבסקי יישאר בעונה הבאה ואריק בנאדו, שנחשב העונה לאחד הבלמים הטובים בליגה, צפוי להיות חלק מהסגל. הבלם סארי פלאח שנחשב לחריג גיל בנוער אמור לעלות גם הוא כדי להתחרות על משבצת הבלם השלישי.

החלוץ תומר חמד מחכה להצעה טובה יותר מזו שהגישה לו מכלן הבלגית, 300 אלף יורו, ואם זה לא יקרה הוא ישחק שם בעונה הבאה. בקרוב ייפגש השחקן עם חיפה, אבל ספק רב אם זו תוכל לשדרג משמעותית את שכרו כדי שיסכים להישאר.

צ'יזיק לאוהדים: "התרכזו בעידוד, חדלו מקריאות גנאי"

הקבוצה ערכה הבוקר אימון נוסף לקראת המשחק שעשוי להכריע את האליפות ביום שני מול עירוני קרית שמונה. אלישע לוי לא מתכוון לשנות את ההרכב לקראת המשחק, והיום אמר לשחקנים: "עד שזה לא נגמר, זה לא נגמר. חשוב מאוד שנגיע מרוכזים למשחק וננצח אותו".

"זה בידיים שלנו לסגור את הסיפור כבר השבוע, אבל אנחנו בטוחים שזה לא יהיה קל. אנחנו כמובן נדע לפני כן את התוצאה של הפועל תל אביב ואני מקווה שזה יעזור לנו למשחק ביום שני", אמר אמש ניר דוידוביץ'. "בעונה שעברה הגענו עם סגל דליל לשלבים המכריעים של העונה. ראינו שבמשחק שהיה טעון מאוד היינו קצת בהלם והשנה השחקנים התבגרו". שחקן בקבוצה הוסיף הבוקר, ספק בציניות, בהקשר של הדרבי: "אנחנו לא מתרכזים במשחק הזה. אם הפועל תנצח? זה רק יעשה את האליפות מיוחדת יותר".

המנכ"ל איתמר צ'יזיק פנה לאוהדי מכבי חיפה וביקש להפסיק את הקריאות כנגד אבי לוזון. "הנהלת הקבוצה, בראשות הנשיא יעקב שחר ואנוכי, מגנה בכל פה את הקריאות כמגד נושאי משרה ובעלי תפקידים ובהם יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון", אמר אמש צ'יזיק. "מחאה הינה אקט לגיטימי אך ראוי שתיעשה בצורה הולמת ותרבותית. אני קורא לכם לחדול מקריאות אלה ולהתרכז בעידוד הקבוצה.

"מכבי חיפה מתמודדת בימים אלה על תארי האליפות והגביע. מטרתנו משותפת, לכבוש יעדים אלה וזאת נצליח להשיג יחד איתכם וברוח ספורטיבית ותרבותית. אנא התרכזו בעידוד, חדלו מקריאות הגנאי ויחד נזכה לרגעים בלתי נשכחים". כפי שפורסם בוואלה! ספורט, במועדון יגישו בתחילת השבוע ערעור לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל בנוגע לעונש שהטיל בית הדין (משחק ללא קהל שיחול בעונה הבאה) בעקבות התפרעות אוהדים.

"אם לוזון לא יעניק הצלחת, זה רק יביא להסלמה"

במכבי חיפה לא מבינים את החלטת ההתאחדות לכדורגל והעומד בראשה, אבי לוזון, שלא להגיע להענקת צלחת האליפות, אם זו תושג לאחר המשחק מול קרית שמונה. במועדון הבהירו אתמול כי היו רוצים שלוזון יגיע ויעניק את הצלחת, אבל אחת האפשרויות שעלו ביממה האחרונה היא שאם זה לא יקרה, מי שיעניק את הצלחת הוא נציג חיפה בהתאחדות, צביקה ויצנר. בכל מקרה, צ'יזיק פנה לאורי שילה מנכ"ל ההתאחדות וביקש ממנו שלוזון יגיע להעניק את הצלחת. שילה מצידו הבטיח לבדוק את הנושא.

"אבי לוזון יגרום לריחוק גדול יותר ולהסלמת היחסים בינו לבין הקהל של חיפה אם לא יגיע", אמר היום גורם במכבי חיפה. "העובדה שבהתאחדות בכלל שוקלים את זה אומרת הכל. בשנים האחרונות נוצר ריחוק בינו לבין הקהל של בית"ר ירושלים וחבל שזה יקרה גם עם האוהדים שלנו. רגע השיא של כל התאחדות היא להעניק את צלחת האליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully