וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דיוויד בלאט מועמד לריאל מדריד"

13.5.2011 / 8:37

ב'ספורט' טוענים כי שמו של מאמן מכבי תל אביב נכלל ברשימת המועמדים. ההנהלה דרבנה את השחקנים: "גאים על הדרך"

למרות שהפסיד בגמר הפיינל פור לפנאתינייקוס, המניות של מאמן מכבי תל אביב, דיוויד בלאט, עולות באירופה. הבוקר (שישי) פורסם ב'ספורט' הספרדי כי ריאל מדריד, שמנסה למצוא מאמן לעונה הבאה, הכלילה ברשימת המועמדים שלה את בלאט על אף העובדה שבקבוצה מבינים שהסיכויים שמהלך כזה ייצא אל הפועל אינם גבוהים.

על בלאט, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת במכבי תל אביב, נכתב בדיוח כי "נראה כי המאמן האמריקאי לא יעזוב את מכבי, שם הוא מוערך מאוד". בהקשר הזה ציין לפני מספר ימים מנהל מכבי תל אביב, גור שלף, כי בעקבות הפיינל פור גם השחקנים וגם המאמנים מחוזרים באירופה. לצידו של בלאט ברשימת המועמדים ניצבים מאמן סיינה, סימונה פיאנג'יאני, ואלוף אירופה הטרי ומאמנה של פנאתינייקוס, וז'ליקו אוברדוביץ'.

הדיווח הזה מצטרף לדיווחים קודמים לגבי חיפושה של ריאל מדריד אחר מאמן מהשורה הראשונה לעונה הבאה. לפני מספר ימים דווח כי אטורה מסינה, שעזב לקראת סיום העונה את ריאל מדריד, עשוי לשוב אליה כמאמן או כג'נרל מנג'ר אחרי שהאיטלקי נותר בקשרים טובים עם הנהלת הקבוצה.

אידסון: "לא יודע אם זו הסיטואציה הכי טובה שלא נשחק שבועיים"

מכבי תל אביב, ששבה בתחילת השבוע מהפיינל פור אירופי, התקשתה אמנם אתמול (חמישי) מול ברק נתניה, מן הסתם בשל נפילת מתח, אןלם התעשתה והשלימה סוויפ קליל 0:3 על ברק נתניה ועלתה לפיינל פור המקומי עם ניצחון 78:92. בסיום המשחק התכנסה הקבוצה בחדר ההלבשה, וערכה סיכום ביניים קצרצר של העונה. ההנהלה, שנכנסה לחדר בהרכב מלא, הודתה לשחקנים, אך גם דרבנה אותם לקראת המטרה הבאה: זכייה באליפות. "אנחנו גאים על הדרך שעשינו. עכשיו צריך להתרכז במטרה החשובה - לקחת אליפות בפיינל פור", נאמר שם בין היתר.

"התחלנו את המשחק לא כל כך טוב אבל בסופו של דבר החזרנו לעצמנו את הביטחון", הודה צ'אק אידסון. "בסופו של דבר השתלטנו על המשחק ובסוף גם ניצחנו. אנחנו ב-0:3 מולם ושמחים שניצחנו". אידסון גם סימן את היעד הבא, ואמר: "עכשיו נשאר לנו לקחת אליפות וכמובן שזה דבר מאוד חשוב. זו המטרה העיקרית שלנו כרגע וזו מטרה מאוד חשובה עבורנו ועבור המועדון. זה מאוד חשוב לארגון, לאוהדים, לצוות המקצועי ולכולם ולכן אנחנו נעשה את הכי טוב שלנו בכדי לזכות באליפות".

אידסון התייחס גם לסוויפ של ירושלים: "אם ניפגש איתם בפיינל פור, זו תהיה קלאסיקה. אני לא בטוח עדיין שנפגוש אותם, אנחנו די מקדימים את המאוחר. אני מברך אותם על כך שהם עלו לפיינל פור". לגבי הניסיון לשמור על כושר עד הפיינל פור, הוסיף אידסון: "אני בטוח שבלאט יעשה את הכי טוב בשבועיים הקרובים בשביל לשמור על אנרגיות נכונות, כושר ומתח חיובי לפני הפיינל פור הישראלי. אני לא יודע אם זו הסיטואציה הכי טובה שאנחנו לא נשחק שבועיים לפני משחקים חשובים שכאלה אבל למען האמת זה לא אכפת לי כי אנחנו הולכים לשחק ולהראות את אותו הדבר בכל מקרה.

"זה שונה לשחק מול 4,000 אוהדים כמו אתמול מאשר מול 16 אלף בשבוע שעבר בפיינל פור של היורוליג, אבל זה לא ממש משנה, אנחנו מסתגלים לכל מצב כי זה הכדורסל. לא משנה כמה צופים יש מסביב, אנחנו באים לשחק ולעשות את מה שאנחנו צריכים לעשות, על זה בדיוק משלמים לנו. כולנו מרגישים מעולה ואנחנו ממשיכים בדרך שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully