וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - ק"ש: "חייבים להראות שאנו באים לנצח"

בהפועל ת"א התווכחו האם כדאי ללחוץ את קרית שמונה מהפתיחה. עמאשה חוזר (17:30,ספורט 5 5HD ו-5 3D)

הפועל תל אביב ערכה היום (שלישי) את האימון המסכם לקראת חצי גמר הגביע מול עירוני קרית שמונה מחר (רביעי, 17:30, ספורט 5, 5HD ו-5 3D). האדומים יודעים שהפסד עלול לסיים את העונה המבטיחה שלהם באכזבה גדולה וללא אף תואר. "אם אנחנו לא מנצחים את המשחק מחר באמת אפשר לקפל את הכל ולסגור את העונה הזאת", אמר שחקן בקבוצה. "אנחנו חייבים לנצח בשביל האוהדים גם מחר וגם את הדרבי, כדי שלעונה הזאת עוד יהיה טעם".

עוד לפני האימון הראה אלי גוטמן לשחקנים וידאו מהמשחק מול בית"ר וקטעים ממשחקים של קרית שמונה, וביקש משחקניו: "אני רוצה לראות את אותה מחויבות שהייתה מול בית"ר. השחקנים צריכים להיות בעמדות שלהם ולהיות קרובים אחד לשני על פי עקרונות המשחק שלנו. צריך להיזהר מקרית שמונה כי יש להם התקפה מצוינת והם יודעים לעשות מתפרצות מהירות".

בסיום האסיפה אמר המאמן לשחקניו: "אני רוצה להתחיל בדקות הראשונות בלחץ על כל המגרש". בשלב זה החל ויכוח קצר בין גוטמן לואליד באדיר, אביחי ידין ובן שהר, שאמרו לו שעדיף להתחיל בלחכות ליריבה בעמדות ולא ללחוץ. טוטו תמוז דווקא צידד במאמן, ואמר: "אנחנו חייבים להראות מהדקה הראשונה שאנחנו באים לנצח". אחרי שבמהלך האימון לא תרגל גוטמן שמירת לחץ, חזר המאמן לקראת סיומו על בקשתו לפתוח את המשחק בלחץ.

לאחר מכן השחקנים יצאו לדשא שם גוטמן תירגל את ההרכב הפותח, כשסלים טועמה צפוי לפתוח על חשבונו של אלרואי כהן, וכתוצאה מכך ערן זהבי ישחק באגף ימין. ואליד באדיר יפתח על חשבונו של מריו פאצ'לקה הפצוע, גילי ורמוט יפתח על הספסל ויעלה במידת הצורך במחצית השנייה.

הפועל תל אביב היא כמובן מחזיקת גביע המדינה, תואר בו זכתה 13 פעמים). ההופעה בחצי הגמר תהיה התשיעית של האדומים ב-13 העונות האחרונות. מבין שמונה ההופעות הקודמות, שש הסתיימו עם העפלה לגמר.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, ואליד באדיר, ביוואן פרנסמן, דדי בן דיין, אביחי ידין, שי אבוטבול, סלים טועמה, ערן זהבי, בן שהר, טוטו תמוז.

"מקווים לעשות היסטוריה"

בעירוני קרית שמונה ערכו הערב את האימון המסכם לקראת המשחק. בקבוצה לא מורידים את הראש על אף העובדה כי לא ניצחו בחמשת משחקי הליגה האחרונים כאשר השחקנים של רן בן שמעון מאמינים שניצחון על האדומים הוא לא בשמיים. "זה נכון שהיכולת שלנו בפלייאוף לא הזכירה את העונה הטובה שלנו, אבל זה מאחורינו", אמר שחקן בקבוצה, "יש לנו רק מטרה אחת והיא לנצח את הפועל תל אביב וכבר הוכחנו העונה שזה אפשרי. נקווה לעשות היסטוריה".

המאמן רן בן שמעון צפוי לערוך מספר שינויים מההרכב שפתח בהפסד לבני יהודה. הבלם הצעיר שיר צדק עשוי לפנות את מקומו לאיתן טיבי, שנכנס כמחליף במחצית המשחק בשבת האחרונה. טיבי יפתח לצידו של סלאח חסארמה הוותיק והמנוסה. את חוליית ההגנה ישלימו אלעד גבאי ואורי שטרית, שסיפק שער מרהיב מול בני יהודה. בקישור ימשיך בריאן חרסיסיץ' לתפקד במרכז השדה כאשר לצידו יפתח ווילאם נג'ובו ואדריאן רוצ'ט הבאנקרים של בן שמעון.

על מקום נוסף בקישור מתחרים אופיר חמו, שהציג יכולת טובה במשחקים האחרונים, ועדי אלישע שלא פתח מאז המחזור ה-29 ולא שותף במשחק האחרון. שינוי נוסף הוא ירידתו של החלוץ תומר סוויסה לספסל המחליפים ובמקומו ישוב ויאם עמאשה להרכב לאחר שלא נכלל בסגל הקבוצה למשחק מול בני יהודה בשל רגישות בשריר הירך ושמירתו למשחק הגביע. עמאשה יפתח לצידו של שמעון אבוחצירא. 2500 אוהדים יגיעו מקרית שמונה לאצטדיון רמת גן. 20 אוטובוסים יעמדו לראשות האוהדים.

הרכב משוער: גיא חיימוב, אלעד גבאי, סלאח חסארמה, איתן טיבי, אורי שטרית, בריאן חרסיסיץ', ווילאם נג'ובו, אופיר חמו (עדי אלישע), אדריאן רוצ'ט, שמעון אבוחצירא, ויאם עמאשה.

עדכון ראשון: 13:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully