וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאבייר מסצ'ראנו: "עוד לא השגנו כלום"

ברצלונה עלתה לגמר ליגת האלופות, אבל שחקניה כבר חושבים בגדול. רונאלדו הודה: "זו היתה משימה בלתי אפשרית 4"

ב-28 במאי תתייצב ברצלונה באיצטדיון וומבלי ותנסה להניף בפעם הרביעית בתולדותיה את גביע האלופות, והפעם השלישית בשש השנים האחרונות. גם בקלאסיקו האחרון של העונה, השחקנים של פפ גווארדיולה גילו עליונות והציגו משחק משובח, הרבו להתקיף, ולמרות שזה הספיק להם רק ל-1:1 הם בהחלט יכולים להיות מרוצים מהשפלת היריבה, שמסיימת את העונה שלה כנראה רק עם תואר גביע המלך.

בניגוד למפגשים הקודמים, הפעם קיבלנו משחק רגוע מבחינה ספורטיבית, שבמהלכו פדרו כבש את שער היתרון בדקה ה-54 ומרסלו הצליח לאזן עשר דקות לאחר מכן. למזלו הרב, ז'וזה מוריניו ניצל מירידה מביכה לחדרי ההלבשה אחרי שצפה במשחק מחדרו במלון. וברצלונה? היא תמתין 24 שעות נוספות כדי לבדוק מול מי היא תתייצב בגמר אחרי שעשתה את הצעד הכמעט אחרון בדרך אולי לחגיגה הגדולה. עבור בארסה זו תהיה הופעה שביעית בגמר הגביע האירופי.

פדרו: "ריאל נתנה מאבק נהדר"

מנג'ר ברצלונה, פפ גווארדיולה, נשאל בסיום האם יכולה קבוצתו לנצח בגמר ליגת האלופות, ואמר: "תנו לנו ליהנות קצת מהרגע הזה". המנג'ר אף הוריד מעט מערך ההישג כשאמר: "עם כל הכבוד, ליגת האלופות היא נחמדה, אבל היא מוגדרת על ידי פרטים קטנים. הליגה לעומת זאת היא מה שנותנת לך את הכבוד, ואנחנו עדיין צריכים ארבע נקודות. אני מקווה שנצליח לשקם את השחקנים עד הגמר כי עדיין יש לנו כמה משחקים קשים בליגה. ביום ראשון אנחנו מתמודדים מול אספניול, וזו תמיד קבוצה שמסבכת את החיים. אנחנו חייבים שם ניצחון".

על העובדה כי המנג'ר שמולו, ז'וז'ה מוריניו, שהה בחדר המלון ולא על המגרש, אמר גווארדיולה: "אני מעדיף תמיד שהיריבים שלי יהיו במגרש מולי, ולא בחדרי מלון".

האיש שהקפיץ את עשרות האלפים ביציעים בקאמפ נואו, הלא הוא כובש השער עבור ברצלונה, פדרו, חגג בסיום ואמר: "אני מאושר. זו משימה קשה מאוד להגיע לגמר ליגת האלופות, ועשינו זאת נגד יריבה קשה שנתנה מאבק נהדר".

אנדרס אינייסטה, שסידר את המסירה המרהיבה לפדרו, לפני שזה כבש, אמר: "זהו רגע מיוחד מאוד. לנצח משחק כזה מול קבוצה כל כך חזקה, זו סיבה לחגיגה. זה שעברנו אותם הופך את כל ההישג הזה לגדול עוד יותר". על השלב הבא והמשמעותי עוד יותר, הלא הוא גמר ליגת האלופות שייערך בוומבלי, אמר אינייסטה: "אני מקווה שנוכל לשחק טוב כמו ששיחקנו הערב, ולזכות שוב בליגת האלופות".

חאבייר מסצ'ראנו גם הוא צינן מעט את ההתלהבות של שחקני ברצלונה כשאמר: "אנחנו ברי מזל שהגענו לגמר ליגת האלופות, אבל העונה עוד לא נגמרה. יש לנו את הגמר עוד לנצח, ולקחת אליפות, כדי שכל המאבק הזה יהיה שווה. עוד לא השגנו כלום, יש עוד הרבה עבודה". על חזרתו המרגשת של אריק אבידל למגרשים אמר הארגנטינאי: "זה היה לנו קשה, כי הוא שותף והוא חלק מהמשפחה. לראות אותו שוב על המגרש, עם ההומר שלו, זה פשוט הכי טוב שיש".

קסיאס: "חוזרים עם הראש למעלה"

מי שהיה מהמאכזבים בצד של ריאל הוא כריסטיאנו רונאלדו. הפורטוגלי הצהיר לפני המשחק שייקח על עצמו הרבה אחריות, אבל בפועל התקשה מאוד ליצור בצד של הבלאנקוס. "זו היתה משימה בלתי אפשרית 4", הודה רונאלדו בסיום, וגם הוא, איך לא, עקץ את השופטים. "ידענו שזה יקרה, אבל אנחנו צריכים לחיות עם הדברים האלה. היום זה קרה שוב. הם עשו את העבודה במשחק הראשון, וחייבים להודות שברצלונה קבוצה נהדרת, אבל יש משהו מאחורי זה. היה קשה מאוד לשחק עם עשרה שחקנים בברנבאו, והיום עם השער שנפסל. זה פשוט קשה מאוד להתמודד עם הדברים האלה".

קפטן ריאל מדריד, איקר קסיאס, היה כצפוי מאוכזב מאוד בסיום המשחק. "אנחנו חוזרים עם הראש למעלה", אמר השוער לאחר התיקו, "בסיום אתה נותר עם החגיגות של המארחים, אבל כשרואים מה קורה כשאנחנו משחקים 11 מול 11, אז רואים שאין לנו שום בעיה".

על ההחלטה השנויה במחלוקת של השופט, שפסלה את השער של גונזאלו היגואין, אמר קסיאס: "עוד אחת, כמו תמיד. אנחנו לא הולכים להתלונן עוד, כי הם ינצלו זאת נגדנו". על ההמשך אמר הקפטן של הבלאנקוס: "אנחנו חייבים עכשיו להילחם על האליפות, נחזור שקטים ועם הראש למעלה".

בדיוק כמו שאר חבריו לקבוצה, גם צ'אבי אלונסו תקף את השופטים, בעיקר על המשחק בברנבאו: "הם פשוט היו יותר שחקנים מאיתנו במשחק הראשון, וזה עשה את כל ההבדל. במשחקים בהם שיחקנו מולם שווה בשווה, הכל היה מאוזן". עם זאת, אלונסו החמיא לקבוצתו על המשחק הערב ואמר: "היום על המגרש, הקבוצה נתנה הכל. יש לנו אומץ ואנחנו שמחים מאוד על המאמץ שלנו".

המנהל המקצועי של ריאל מדריד, חורחה ולדאנו, החליף את המנג'ר שלו שנותר בחדר המלון, לפחות בכל הנוגע לתלונות על השופטים: "זה עוד משחק שהוכרע על ידי השופטים, היום עם פסילת השער של היגואין. אנחנו מקווים שיהיה לנו יותר מזל בעתיד". ולדאנו המשיך ואמר: "זה היה משחק סוער, קשה, עם יריבה קשה. אנחנו מברכים את ברצלונה על העלייה שלהם לגמר ליגת האלופות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully