וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן ניצחה, תוכל לזכות באליפות בשבוע הבא

שער של מתיו פלאמיני הספיק לרוסונרי כדי לנצח 0:1 את בולוניה ולשמור על שמונה נקודות יתרון בפסגה. ניצחון דרמטי לרומא

מילאן עשתה היום (ראשון) צעד נוסף בדרך לאליפות ראשונה אחרי שבע שנים, כשניצחה 0:1 את בולוניה ושמרה על פער שמונה הנקודות בפסגה מאינטר. לסיום העונה נותרו עוד שלושה מחזורים בלבד, והקבוצה של מסימיליאנו אלגרי תוכל לחגוג במחזור הבא ברומא. פיורנטינה הרחיקה את אודינזה מליגת האלופות עם 2:5 גדול, בעוד רומא נצמדה לראודינזה וחולמת על הצ'מפיונס אחרי 2:3 דרמטי בבארי. פארמה המשיכה במסע ההישרדות עם 1:3 על פאלרמו, ובקרב תחתית מכריע נפרדו סמפדוריה וברשיה ב-3:3 דרמטי.

מילאן - בולוניה 0:1

הניצחונות אמש של אינטר ונאפולי מנעו מהרוסונרי לחגוג אליפות ראשונה מאז 2004 כבר היום, אבל לאוהדי מילאן לא תהיה בעיה להמתין שבוע נוסף. זלאטן איברהימוביץ' המורחק חזה שוב מהיציע בחבריו משיגים ניצחון חמישי בשישה משחקים, ואולי החגיגות הרשמיות יהיו באולימפיקו מול רומא בשבוע הבא.

מילאן לא הייתה צריכה לחכות יותר מדי. אחרי שמונה דקות בסן סירו שלח רוביניו כדור למתיו פלאמיני, שהחטיא בניסיון ראשון מול אמיליאנו ויויאנו ודחק לרשת את הריבאונד כדי לרשום את שערו השני העונה. רוביניו וקווין פרינס בואטנג המשיכו להפעיל לחץ בניסיון להשיג שערים נוספים, אך התוצאה נותרה בעינה. מילאן עם 77 נקודות, שמונה יותר מאינטר, כשנותרו שלושה מחזורים לסיום. בולוניה, שאיבדה לקראת הסיום את פרנצ'סקו דלה רוקה באדום, עדיין לא הבטיחה הישארות.

בארי - רומא 3:2

המארחת כבר ירדה לסריה B, אך זה לא מנע ממנה להילחם עד הרגע האחרון מול הג'אלורוסי, שהשיגו ניצחון דרמטי והשתוו לאודינזה במקום החמישי, רק נקודה מלאציו הרביעית והמקום בליגת האלופות. בארי מעולם לא ניצחה את רומא, אבל בדקה ה-25 סימונה בנטיבוליו העלה אותה ליתרון מהנקודה הלבנה אחרי נגיעת יד של חואן. פרנצ'סקו טוטי איזן בכדור חופשי בחלוף חמש דקות, אלא שהמארחים ירדו ביתרון להפסקה הודות לנגיחה מדויקת של הנורבגי אריק הוסקלפ בדקה ה-42.

הצרות של רומא נמשכו עם הרחקה של דניאלה דה רוסי, אבל חואן תיקן כשסחט פנדל בדקה ה-57 ואיפשר לטוטי להשלים צמד. קמיל גליק השאיר גם את בארי ב-10 שחקנים בדקה ה-76, אבל בתחילת תוספת הזמן סימונה פרוטה הותיר את רומא בתשעה כשהורחק אף הוא. חמש דקות בתוך התוספת, כשכולם ממתינים לשריקת הסיום, שלח ג'ון ארנה ריסה כדור לרחבה, והמחליף הצעיר אלאנדרו רוסי הבקיע את שער הניצחון הדרמטי מקרוב.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

פיורנטינה - אודינזה 2:5

הביאנקונרי הפסידו בפעם הרביעית בחמישה משחקים וממשיכים להתרחק מהכרטיס לליגת האלופות. הפעם היו אלה פיורנטינה המשוחררת ובעיקר האקס גאיטנו ד'אגוסטינו שחגגו על חשבונה של אודינזה. חואן ורגאס העלה את המארחים ליתרון בדקה התשיעית וד'אגוסטינו הכפיל בדקה ה-21, כשג'אמפיירו פינצי צימק שמונה דקות לאחר מכן. אודינזה חלמה על קאמבק, אבל שער עצמי של כריסטיאן זפאטה אחרי בעיטה של ד'אגוסטינו בדקה ה-51 קלקל לה את התכניות. קוג'ו אסמואה הקטין שוב בדקה ה-57, אך אלסיו צ'רצ'י ענה עם צמד בדקות 71 ו-86. ניצחון גדול לוויולה.

פארמה - פאלרמו 1:3

פרנקו קולומבה ושחקניו המשיכו את מסע ההיחלצות שלהם מהתחתית עם ניצחון שלישי ברציפות. השוויצרי בלרים דז'מאלי (2), פרנצ'סקו מודסטו (18) ואנטוניו קאנדרבה (89) היו חתומים על השערים של פארמה. חאבייר פסטורה (56) הצליח רק לצמק עבור פאלרמו המדורגת שמינית.

סמפדוריה - ברשיה 3:3

משחק תחתית דרמטי על שש נקודות נערך במראסי, שם סמפדוריה חילצה נקודה שעשויה להשאיר אותה בליגה. עבור ברשיה הלפני אחרונה היה זה צ'אנס כמעט אחרון לחזור לתמונת ההישארות, והיא כמעט עשתה זאת בזכות אנדראה קראצ'ולו, שבישל לאדר בדקה ה-50 והבקיע בעצמו בדקות 58 ו-84. ניקולה פוצי השווה זמנית בדקה ה-55, פרננדו טיסונה איזן פעם נוספת בדקה ה-63 ודניאלה מאניני קבע את השוויון השלישי בתוספת הזמן.

משחקים נוספים:

קטאניה - קליארי 0:2
לקטאניה: מתיאס סילבסטרה (78), גונזאלו ברחסיו (82)

קייבו - לצ'ה 0:1
לקייבו: לוקה ריגוני (58)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully