וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ניצחונות דרמטיים לאינטר ונאפולי

צמד של פאציני בתוספת הזמן העניק לנראזורי 1:2 על צ'זנה ומילאן לא תוכל לחגוג אליפות השבוע. נאפולי - גנואה 0:1

חגיגות האליפות של מילאן נדחו הערב (שבת) לפחות בשבוע אחד אחרי שאינטר ניצחה את צ'זנה 1:2 בזכות צמד של ג'מפאולו פאציני בתוספת הזמן והנראזורי צימקו את הפער מהיריבה העירונית לחמש נקודות. גם נאפולי השלישית לא מוותרת. הפרטנופי חיכו עד הדקה ה-83 אז כבש מארק האמשיק וקבע 0:1 על גנואה.

צ'זנה - אינטר 2:1

צמד של ג'מפאולו פאציני בדקות 91 ו-95 העניקו לנראזורי ניצחון דרמטי, ומנע ממנה מבוכה בדמות הפסד לקבוצת תחתית שנלחמת על חייה בליגה.

איגור בודאן הוותיק דווקא העלה את המארחת ל-0:1 בדקה ה-65 וצ'זנה התקרבה לניצחון שלישי ברציפות, אבל לאונרדו הכניס את פאציני בדקה ה-59 במקום גוראן פאנדב ובא על שכרו. סמואן אטו בישל לאיטלקי הבינלאומי בדקה ה-91 ורגע לפני שריקת הסיום פאציני כבש שער ניצחון מתוק.

נאפולי - גנואה 0:1

כמו אינטר, גם הפרטנופי קרסו ברגע האמת וכל שנותר להם זה להילחם על מקום בליגת האלופות. אחרי שני הפסדים רצופים, נאפולי השיגה שלוש נקודות שביססו את מעמדה במקום השלישי וקירבו מאוד את הקבוצה לכרטיס הישיר לצ'מפיונס. מנגד, גנואה המשוחררת נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים.

הפעם האחרונה שנאפולי ניצחה בבית את גנואה בליגה הבכירה הייתה ב-1995, אז פרדי רינקון הקולומביאני כבש את שער הניצחון. מארק האמשיק הסלובקי הבטיח לפני המשחק: "הפעם זה יקרה, אנחנו ננצח אותם בסן פאולו". הבטיח וקיים. בדקה ה-83 אדינסון קבאני בישל לסלובקי בנגיחה והאמשיק, שכבש את שער הניצחון גם בסיבוב הראשון, עושה זאת שוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully