וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי חיפה: "אין סיכוי שנפקיר את ההגנה"

28.4.2011 / 18:09

אלישע לוי תרגל את חמד ודבאלישווילי בהרכב שכלל 12 שחקנים, אבל בקבוצה משוכנעים שיפתח עם שני קשרים אחוריים

48 שעות בלבד נותרו עד משחק העונה הגדול בין מכבי חיפה והפועל תל אביב, ונראה כי המתח בשתי הקבוצות ממשיך לגבור. הערב (חמישי) ערכו הירוקים אימון נוסף לקראת המפגש הגורלי, שעלול להכריע את זהות האלופה. אולי במטרה לשמור על רמת מתח גבוהה בתוך המועדון, באימון עצמו החליט המאמן אלישע לוי לתרגל 12 שחקנים במקום 11, כאשר ההתלבטות העיקרית ממשיכה להיות בחלק ההתקפי של הקבוצה, שם נאבקים שלושה שחקנים על שני מקומות בהרכב.

הערב תורגלו יניב קטן, תומר חמד ו-ולדימיר דבאלישווילי לסירוגין, אם כי בקרב סגנית האלופה מעריכים כי מקומו של הקפטן בהרכב נראה מובטח. על כן, שוב מסתמן כי ההחלטה הקשה ביותר של אלישע לוי נכון לרגע זה היא בזהות החלוץ המרכזי, ומחר הוא צפוי להחליט בין חמד ודבאלישווילי. בחוליית ההגנה שוב תרגל המאמן את אריק בנאדו ואנדריי פיליאבסקי כבלמים ואייל משומר ופיטר מסיללה כמגנים, בעוד בקישור האחורי תורגלו גוסטבו בוקולי וסיידו יאיא (המשמעות היא כי ג'ון קולמה יפתח על הספסל) ובאגפים ליאור רפאלוב ועידן ורד.

יש לציין כי לפרקים תרגל המאמן את סיידו יאיא כקשר אחורי יחיד, אבל שחקני מכבי חיפה סבורים שהמאמן יפתח עם שני קשרים אחוריים. "עם התקפה כמו של הפועל תל אביב, אין סיכוי שנפקיר את ההגנה", אמר אחד מהם.

באסיפת הקבוצה אמר לוי לשחקנים: "תגיעו רגועים למשחק". שחקן בקבוצה הוסיף והתייחס למשחק העונה בתום האימון, כשהסביר את המטרות של הירוקים בשבת: "אנחנו באים בשיא המוטיבציה ומודעים לעובדה שהקבוצה חייבת לנצח. המטרה היא לא לאפשר להפועל תל אביב לפתח את המשחק שאליו היא רגילה ולשבש להם את התכניות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully