וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים בין עשר ההעברות הגרועות העונה באנגליה

הבלם שעבר הקיץ מפורטסמות לווסטהאם דורג במקום העשירי ע"י סוקרנט ברשימת הפלופים בפרמיירליג. פרננדו טורס ראשון

טל בן חיים אולי הרשים את ראשי נבחרת ישראל בשני המשחקים האחרונים שלה, אבל באנגליה הוא עדיין נחשב לפלופ גדול. הבלם הישראלי, ששיחק העונה בווסטהאם אחרי שעבר אליה בקיץ מפורטסמות, נבחר כאחד מעשר ההעברות הגרועות העונה. בן חיים אמנם במקום העשירי "המכובד" בדירוג של סוקרנט, אבל הוא יכול להיות מעודד מכך שברשימה מופיעים שמות טובים אחרים הרבה לפניו.

"מאז ההצלחה שלו בבולטון, טל בן חיים ממשיך ברצף חוסר ההצלחות שלו שיכול להפוך לשיא", נכתב שם. "הוא עבר דרך חמש קבוצות פרמיירליג מבלי שהוא הצליח להרשים באף אחת מהן. ווסטהאם התעלמה לחלוטין מהעבר שלו כאשר היא שאלה אותו מפורטסמות באוגוסט. בחמשת המשחקים הראשונים שלו העונה היא השיגה שתי נקודות בלבד, כאשר המשחק האחרון שלו היה התבוסה 5:0 לניוקאסל".

פרננדו טורס זכה, די בקלות, במקום הראשון אחרי שעבר בינואר מליברפול לצ'לסי ועד עכשיו הבלוז לא ממש מצליחים ליהנות ממנו כשהוא סיים בצורת של 14 משחקים (ו-732 דקות) ולבסוף הצליח להבקיע אחרי שהקבוצה שלו שילמה 50 מיליון ליש"ט תמורתו. אל המקום השני הגיע בבה, בהעברה המוזרה ביותר, אחרי שנחת במנצ'סטר יונייטד עם תקוות רבות שלא מומשו. פול קונצ'סקי הגיע למקום השלישי בדירוג אחרי שעבר מפולהאם לליברפול, ובסופו של דבר הושאל לנוטינגהאם פורסט.

הדירוג המלא:

1. פרננדו טורס (צ'לסי)
2. בבה (מנצ'סטר יונייטד)
3. פול קונצ'סקי (ליברפול)
4. כריסטיאן פולסן (ליברפול)
5. מאורו בוסלי (וויגאן)
6. רוקה סנטה קרוז (בלקבורן)
7. ג'יימס מילנר (מנצ'סטר סיטי)
8. אלכסנדר חלב (בירמינגהאם)
9. סבסטיאן סקילאצ'י (ארסנל)
10. טל בן חיים (ווסטהאם)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully