וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריס אברה: "חייבים לחשוש מארסנל, היא חיה פצועה"

הצרפתי לא חושב שהאליפות בכיס של יונייטד, ומזכיר לקראת המפגש עם התותחנים: "הסטטיסטיקות משתנות במהירות"

אחרי הניצחון החשוב על שאלקה בחצי גמר ליגת האלופות שקירב אותה פסע מהגמר, מנצ'סטר יונייטד עברה לחשוב על הקרב החשוב שלה מול ארסנל ביום ראשון, כשמי שבעיקר חושש מהאפשרות להפתעה מצד התותחנים הוא פטריס אברה. הצרפתי מגדיר את התותחנים, שרחוקים מהקבוצה שלו תשע נקודות (ארבעה מחזורים לעונה) כ"חיה פצועה" ומזהיר מאוד מהאפשרות של הפסד.

"אנחנו חייבים לחשוש מהחיה הפצועה", אמר אברה. "זה משחק של הכל או כלום עבור ארסנל ולכן זה מסוכן. הם ירצו להראות שהם עדיין מסוגלים לזכות בתואר". התותחנים, שאספו בסך הכל שתי נקודות בשלושת המחזורים האחרונים, מדאיגים מאוד את הצרפתי: "יש לנו רקורד טוב מולם, אבל הסטטיסטיקות יכולות להשתנות במהירות. כולם רגילים להגיד עד כמה ארסנל ממשיכה להפסיד לצ'לסי, אבל אז היא מנצחת אותה. הרקורד שלנו באיצטדיון האמירויות יפגע בהם, והם ירצו לעשות משהו לגבי זה".

אברה הוסיף עוד את הערכתו לגבי המשחק והמשך מאבק האליפות: "מדובר במשחק גדול עבורנו. זו הזדמנות נהדרת. למרות זאת, יש עלינו הרבה לחץ. אם נפסיד וצ'לסי תנצח את טוטנהאם בשבת, הם יהיו רק שלוש נקודות מאיתנו והם עוד יגיעו למנצ'סטר. זה הדבר שעליו אנחנו צריכים לחשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully