וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאלקה תציע לראול הארכת חוזה

הכחולים רוצים להשאיר את החלוץ בן ה-34 גם אחרי תום חוזהו בקיץ הבא. פרגוסון: "כמעט החתמנו אותו בסיום העונה שעברה"

מנצ'סטר יונייטד שמרה אתמול (שבת) על פער של שש נקודות בראשות הפרמיירליג אחרי ניצחון דרמטי 0:1 על אברטון, ועוד לפני משחקה של ארסנל היום בבולטון השדים האדומים כבר עם הראש בחצי גמר ליגת האלופות מול שאלקה

לקראת המשחק גילה אלכס פרגוסון שראול, אותו ינסו שחקני ההגנה של יונייטד לעצור ביום שלישי בגלזרקירשן, היה בכלל קרוב לשחק בסגנית האלופה האנגלית העונה: "אנחנו מעדיפים להחתים שחקנים צעירים", אמר פרגי. "אבל כשיש לך הזדמנות לצרף שחקן מנוסה כל כך חייבים לבחון את האפשרות הזאת. בגלל החשיבות של הניסיון, לפעמים צריך לקחת בחשבון שיש יוצאים מהכלל, כמו מייקל אואן ולפניו הנריק לארסון שהוסיפו לנו הרבה".

"בקיץ היה ברור שהתקופה של ראול במדריד הסתיימה", המשיך פרגוסון. "אבל לא היה ספק שהוא לא מבוגר מדי בכדי להיות אפקטיבי, ואנחנו רואים את זה העונה בשאלקה. שוחחנו עם הסוכן שלו, אבל בגלל שכבר צירפנו את חאבייר הרננדז אל רוני, ברבאטוב ואואן החלטנו לוותר על האפשרות הזאת".

בינתיים מדווחים גם ה-"בילד" הגרמני וגם ה-"אס" הספרדי ששאלקה נחושה להחתים את ראול על הארכת חוזה. הספרדי שיהיה בן 34 הקיץ חתום בקבוצתו עד 2012, ואחרי עונה נהדרת שכללה 12 שערי ליגה הכחולים רוצים להבטיח את הישארותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully