וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן רנדל: "הפילוג גומר אותנו"

14.4.2011 / 15:12

פורוורד הפועל ירושלים מודה כי המצב החברתי בקבוצה קשה והוא הגורם העיקרי ליכולת. גורם: "סולומון משדר חוסר איכפתיות"

הפועל ירושלים אינה נראית טוב מקצועית, אולם גם חברתית הקבוצה שסועה. השחקנים אינם טורחים עוד לטייח את המצב החברתי העגום , כשגם בריאן רנדל אינו חוסך בביקורת. "עברתי לא מעט דברים בכדורסל והייתי בקבוצות. ראיתי למה קונפליקטים פנימיים יכולים לגרום", מודה רנדל ומוסיף: "אנחנו מחולקים ואנחנו חייבים לטפל בזה בכל דרך אפשרית. כרגע המחלוקות בינינו מנצחות. קורים פה דברים יותר מדי מסובכים. אנחנו במצוקה, ומצוקה משנה אנשים".

"אנחנו חייבים לשים לזה סוף ולסיים את זה", אומר הפורוורד. "לא יודע מה הפיתרון, אם זה ללכת לארוחת ערב, או חיבוק קבוצתי. זה לא משנה. מה שחשוב זה שאנחנו לא משחקים ביחד והפילוג הזה גומר אותנו".

עוזר המאמן דרור כהן הוסיף: "זה בעיקר מאכזב מאוד. שחקנים איבדו ביטחון. איך יוצאים מזה? רק דרך עבודה קשה וניצחון, אין קסמים. ניצחון אחד יחזיר הכל, שום דבר לא יבוא לנו בקלות. לשחקנים, כמו גם לנו, יש ביקורת עצמית ונסיק את המסקנות שלנו. נעשה את השיקולים והמסקנות , ברור שנעשו טעויות, אבל מוטיבציה לא חסרה לשחקנים".

הקהל האדום מתחיל לאבד סבלנות. כבר במהלך ברבע השני במשחק ההפסד למכבי אשדוד אתמול (רביעי), כאשר ירושלים נקלעה לפיגור, ניתן היה לחוש בחוסר האמון של הקהל בצוות המקצועי. לשאלה כיצד הוא ועודד קטש מגיבים לרחשים מהקהל, עונה כהן: ".אנחנו מתרכזים מאה אחוז במשחק. יכול להיות שזה משפיע יותר על השחקנים. אבל זה לא משנה את ההחלטות שלנו בזמן המשחק. אנחנו מתרכזים במשחק".

"סולומון וריץ' משדרים בעיקר חוסר איכפתיות"

"אני רוצה שהעונה המסריחה הזאת תיגמר כבר", אמר בימים האחרונים וויל סולומון בפורום השחקנים. ההצהרה של סולומון שופכת אור על גישתם חלק מהשחקנים הזרים השנה ונותנת בעיקר מענה מדוע השחקנים נראים כך על הפרקט. דבריו של סולומון מביכים לאור העובדה שהשחקן ,יש לזכור, שימש עד לפני זמן קצר כקפטן זמני עד להחלמתו של אורי קוקיה מפציעה.

על פי גורם בסביבת המועדון, הצהרתו של סולומון מעצימה עוד יותר את תחושת הפספוס עקב ההחלטות שנלקחו העונה. "סולומון וריץ' קיבלו את כל הקרדיט ואת כל הבמה מעודד קטש. אבל הם נראים בעיקר כשחקנים שדואגים לעצמם מאשר להצלחת הקבוצה. נראה בעיקר שסולומון מנסה לחזור לזירה האירופית דרך ירושלים. ברגע שהעונה האירופית הסתיימה הוא פשוט איבד את הרצון שלו וייחל לרגע שהעונה תיגמר ולעזוב לחו"ל", מנתח הגורם .

אותו גורם הוסיף: "ברגע שעפנו מאירופה היה ברור שהבאתם של שני השחקנים לקבוצה היתה טעות. במקום לחזק את הצבע עם שני סנטרים ולהשאיר את הובלת הקבוצה בידי הגארדים הישראלים. יש כאן שני שחקנים זרים שמשדרים בעיקר חוסר אכפתיות", גורס המקורב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully