וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט: "הכל הלך נגדנו היום"

מאמן ווסטהאם לא נשבר אחרי התבוסה בבולטון. בניון, שחזר לצ'לסי: "אנחנו חייבים לנצח את יונייטד כדי להציל את העונה"

ווסטהאם המשיכה הערב (שבת) להסתבך במאבקי ההישרדות שלה בפרמיירליג עם תבוסה 3:0 בבולטון שהותירה אותה מתחת לקו האדום. למזלם של הפטישים גם וולבס ו-וויגאן הפסידו כך שתמונת התחתית נשארה צמודה למדי, כשבמחזור הבא מחכה לה משחק ביתי מול אסטון וילה המסובכת גם היא.

"בולטון חופשיה ממאבקי הישרדות ומאבקי צמרת", אמר גרנט בסיום. "אז היא משחקת בחופשיות עם הרבה שחקנים טובים ואין לה מה להפסיד. רצינו לשחק אחרת, אבל זה היה יום כזה בו הכל הלך נגדנו. למרות שזה לא היה נראה ככה על המגרש, השחקנים הראו הרבה מחויבות".

"במחצית הראשונה בולטון הבקיעה שני שערים פנטסטיים מבחינתה, והיא שלטה במשחק", המשיך המאמן הישראלי. "המחצית השנייה היתה טובה יותר עבורנו, החזקנו בכדור והתגוננו טוב יותר עד כמה שיכולנו. לא נשברנו והגענו למצבים אבל זה פשוט לא הצלחנו להבקיע. יש הרבה דברים חיוביים לקחת מהמשחק הזה והרבה מה ללמוד ממנו".

לגבי סיכויי ההינצלות של הפטישים אמר גרנט: "יש לנו עוד שישה משחקים ואנחנו עוד יכולים להישאר בליגה, שזו המטרה היחידה שלנו. אני מאמין שנישאר, כי ההופעה שלנו במחצית הראשונה היום הייתה מאוד לא אופיינית, ואנחנו עוד נוכיח שאנחנו מסוגלים להתאושש ולהגיב למצב אליו נקלענו".

בניון: "טורס הוא החלוץ הטוב בעולם"

לנציג ישראלי אחר בפרמיירליג, יוסי בניון, היה יום מוצלח בהרבה. קשרה של צ'לסי חזר לקבוצתו אחרי היעדרות של שישה חודשים וחצי ועלה כמחליף בדקה ה-46 בניצחון 0:1 על וויגאן. אבל בניון והכחולים לא חגגו יותר מדי את הניצחון הדחוק על נועלת הטבלה, והתרכזו מיד בסיום במשימה הכי חשובה שלהם - משחק הגומלין מול מנצ'סטר יונייטד ברבע גמר ליגת האלופות.

"כולם יודעים שזה המשחק הכי חשוב שלנו העונה", אמר בניון. "אני צריכים להעפיל לחצי הגמר כדי להציל את העונה. זה לא יהיה קל כי מנצ'סטר יונייטד היא קבוצה מאוד טובה, אבל צ'לסי הוכיחה בשנים האחרונות שהיא מסוגלת לגבור על יונייטד, וניתן 100 אחוז כדי לנצח במשחק".

לאחר מכן התפנה בניון להגן על חברו פרננדו טורס, שעדיין לא כבש מאז שהגיע לסטמפורד ברידג': "כל קשר ישמח לשחק עם פרננדו, שהוא החלוץ הכי טוב בעולם מבחינתי. אני מאמין שהוא עוד יבקיע הרבה עבור צ'לסי כי הוא שחקן איכותי מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully