וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר היורוליג לא ישודר בקול ישראל

אמילי גרינצווייג

7.4.2011 / 17:24

מנכ"ל רשות השידור מוטי שקלאר החליט כי תחנות הרדיו של רשות השידור ישדרו בשעה 17:00 את הטקס מבית יד לבנים ולאחר מכן לא יהיה מקום לשדר את המשחק

למרות החלטת היורוליג להקדים את גמר היורוליג לשעה 17:30 שעון ישראל, המשחק לא ישודר בקול ישראל. מנכ"ל רשות השידור מוטי שקלאר, בהתייעצות עם מנהל הרדיו אריה שקד, החליטו שלא לשדר את משחק הגמר המתוכנן לערב יום הזיכרון לחללי צה"ל ולנפגעי פעולות האיבה ברשת ב'.

ההחלטה התקבלה מכיוון שאירועי יום הזיכרון לחללי צה"ל יחלו בשידור הטקס של יד לבנים מגבעת התחמושת בירושלים בשעה 17:00. שידורי הרדיו בכל רשתות קול ישראל ישדרו משעות אחר הצהריים משדרים ליום הזיכרון לחללי צה"ל ולנפגעי פעולות האיבה. לפיכך הוחלט כי אין מקום לשדר את המשחק בשעה האמורה.

כזכור, בתום מרתון שיחות קדחתני ומכבש לחצים שהפעילו ראשי מכבי תל אביב, החליטה הנהלת היורוליג להקדים את המשחק, שהיה אמור להיפתח אחרי כניסת יום היזכרון. במועדון הביעו סיפוק רב מההחלטה, אך הסמיכות של שעת סיום המשחק לאירועי הזיכרון מקשה על הגופים המשדרים בישראל להעביר את המשחק. גם בערוץ 10, המחזיק בזכויות השידור של היורוליג, עדיין לא החליטו האם לשדר את הגמר בשידור ישיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully