וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו כבר מבטל את טוטנהאם

מאמן ריאל מאמין שיעלה לחצי הגמר: "הם לא יכולים להתמודד איתנו, אנחנו טובים יותר". אלן האטון ייעדר עד סוף העונה

כנראה שההפסד הסנסציוני לא הרתיע אמש (שבת) של ריאל מדריד לספורטינג חיחון, 1:0 בסנטיאגו ברנבאו במסגרת המחזור ה-30 בליגה הספרדית, לא ממש מפריע לז'וזה מוריניו לצאת בהצהרות מפוצצות לקראת מפגשי רבע גמר ליגת האלופות מול טוטנהאם, כאשר הראשון בהם יהיה ביום שלישי הקרוב בברנבאו. הגומלין ייערך שמוה ימים אחר כך בוויט הארט ליין.

"יש לי כבוד עצום עבור טוטנהאם וההישג שהיא עשתה העונה בצ'מפיונס ליג", אמר מוריניו ל'מירור'. כמובן שהם הרוויחו ביושר את הזכות להגיע להיכן שהם הגיעו, אבל אני לא חושב שהם יכולים להתמודד איתנו. לדעתי, אנחנו קבוצה טובה יותר מטוטנהאם, ואני מלא בביטחון שנעבור אותם ונתקדם לחצי הגמר".

לגבי הציפיות שיש תמיד מריאל לזכות בגביע האלופות העשירי, אמר המאמן הפורטוגלי: "הציפיות גדולות לא רק בגלל שאני מאמן את ריאל, אלא בגלל שזה ההיסטוריה המפורסמת של המועדון. אין לי בעיה עם לחץ, אני תמיד מקדם אותו בברכה.

"תמיד אמרתי שהצטרפותי לריאל לא הייתה בגלל הרצון האדיר לזכות בתארים", הוסיף מוריניו, "אלא בגלל שאנשים מסויימים שחושבים שלנהל את המועדון הזה - זו משימה בלתי אפשרית".

אם לא די בדבריו של מוריניו, הרי שהספרס יצטרכו להסתדר ללא מגן הקבוצה אלן האטון. האטון, שחסר לתרנגולים במשחק הליגה ביום שבת מול וויגאן (0:0), זקוק לניתוח בברכו, ייעדר כנראה מהמגרשים עד תום העונה, כך נודע היום, לאחר שהתברר כי הוא זקוק לניתוח בברכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully