וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון פרקינס ייעדר לפחות חצי שנה

30.3.2011 / 11:35

גארד מכבי ת"א סובל מקרע של שתי רצועות וקרע במיניסקוס ועבר ניתוח. גור שלף: "זו פציעה שקשה מאוד לחזור ממנה"

למרות שמכבי תל אביב הביסה אמש (שלישי) את קאחה לבוראל (60:81) ועלתה ליתרון 1:2 בסדרה, לא נראו חיוכים בחדר ההלבשה. הצהובים רחוקים ניצחון ביתי אחד מהפיינל פור, אבל שחקני הקבוצה נראו עדיין המומים בשל פציעתו של דורון פרקינס, שנפגע קשה בברכו, סיים את העונה ולא ברור אם יוכל לפתוח את העונה הבאה. על צהלות שמחה בכלל לא היה על מה לדבר.

על פי הודעת המועדון, האבחנה היא שפרקינס סובל מקרע של שתי רצועות וקרע במניסקוס. הוא ינותח היום (רביעי) בבית החולים "אסף הרופא" על ידי צוות בראשותו של ד"ר גבריאל אגר. פרקינס נמצא מרגע הפציעה אמש בליווי צמוד של פיזיותרפיסט הקבוצה, רפי וירשובסקי, וצפוי להיות מאושפז מספר ימים בבית החולים. זמן ההחלמה מפציעה מסוג זה הוא כחצי שנה לפחות.

מנהל הקבוצה גור שלף אמר הבוקר לגלי צה"ל: "זיהינו קרע במיניסקוס ובחלק מהרצועות בברך. זו פציעה קשה, שקשה מאוד לחזור ממנה, אם בכלל. זה מזכיר את הפציעה ממנה סבל גיא גודס בזמנו. לוקח הרבה זמן להתאושש ממנה, אבל כמו שאני מכיר את דורון, את האופי החזק שלו ואת היכולת שלו להתמודד מול אתגרים, אני מאמין שהוא יתאושש גם מזה. ברור שהיינו מעדיפים להפסיד את המשחק מול ויטוריה מאשר להפסיד את דורון. זה באמת כואב".

דורון פרקינס שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"יש שחקנים שצריכים שיקום ארוך וממושך. לא ידוע איך זה ישפיע על השחקן". פרקינס/קובי אליהו

לא רק שחקני מכבי נראו כאובים ומדוכדכים מהפתיעה שתשבית את הגארד המצוין לתקופה ארוכה, גם קברניטי מכבי שמרו על ארשת רצינית. בשיחה שנערכה לאחר המשחק בחדר ההלבשה נאמר לשחקנים: "פרקינס הוא אחד השחקנים שבזכותו אנחנו פה במצב הזה. צריך להמשיך להילחם בשבילו. הניצחון מוקדש לו".

גורם במכבי הוסיף בטון עגמומי: "הפציעה של פרקינס מאוד קשה. יש שחקנים שצריכים שיקום ארוך וממושך. לא ידוע איך זה ישפיע על השחקן. חבל, כי הוא אדם נפלא ושחקן נפלא וכואב מאוד לשמוע על הפציעה שלו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

יש עוד משחק

במכבי מספרים כי השחקנים מתכוונים לתמוך בשחקן ולהגיע אליו לביקור ברגע שיתאפשר. "מקצועית ברור שזה עלול להשפיע עלינו. פרקינס הוא שחקן משמעותי וזה לא סוד. זו אבידה, בטח אם נגיע לפיינל פור", אומר גורם בקבוצה לוואלה! ספורט.

גם הקפטן דרק שארפ נשמע מדוכדך. "היום זה ניצחון עצוב-שמח בגלל מה שקרה לפרקינס", אמר הקפטן, "פרקינס הוא חלק גדול ממי שאנחנו עכשיו כקבוצה, ולכן כולם צריכים להתעלות ולשחק בעבורו, להתחשב בכך כמוטיבציה, ולא לאבד את הבנייה שהוא היה חלק נכבד ממנה. נרצה לשמור על כל מה שהוא השיג עם הקבוצה, ולהמשיך את מה שהשיג".

הקפטן התייחס לניצחון שהשיגה קבוצתו. "בוויטוריה הלך קשה יותר, וכאן ניצחנו ב-20 הפרש בגלל שילוב של כמה דברים", אומר שארפ. "הייתה לנו תחושת דחיפות, וגם היינו צריכים למלא את החלל שהותיר פרקינס וזה היה האתגר שלנו והמבחן שלנו כקבוצה".

הקפטן אינו ממהר לחגוג, ולא רק בשל האירוע המצער שפקד את פרקינס: "אין ליתרון שהשגנו שום משמעות. לכל משחק יש חיים משל עצמו, וזה לא משקף את מה שיקרה במשחק הבא. אנחנו מבינים את זה, ומבינים שאנחנו צריכים לבוא ולשחק הגנה טובה בכל משחק. ניצחון של 20 נקודות לא אומר שהסדרה הסתיימה. אסור לנו לחשוב ככה, כי יש להם קבוצה נהדרת ויש להם מאמן טוב מאוד, וצריך להביא ליום חמישי הרבה יותר מאנרגיה".

איך בדיוק אתם מתכוונים לעשות את זה? "כל אחד צריך לעשות את התפקיד שלו, הרבה מזה בהגנה, ולעצור את השלשות שלהם - ויהיה בסדר. פשוט לבוא עם אותה מנטליות. זה הרי המשחק על כל העונה. אף אחד לא רוצה לחזור לויטוריה לעוד משחק".

ומה לגבי הצהרות לגבי הפיינל פור? "אתם יכולים לדבר על זה. אנחנו חושבים על ניצחון של עוד משחק, אנחנו לא יכולים לחשוב על זה עכשיו. אסור לנו לחשוב על מעבר להגיע מהרבע הראשון במשחק הבא עם אותה המנטליות שהגענו".

עדכון ראשון: 30/3 6:54

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully