וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה את מכבי ראשל"צ 75:87

הקבוצה של עודד קטש רשמה ניצחון שלישי רצוף. חיפה ניצחה את אשקלון 72:74 עם סל דרמטי, בני השרון גברה על חולון

המחזור ה-23 בליגת העל נפתח הערב (ראשון) עם שלושה משחקים כשבמוקד השיגה הפועל ירושלים ניצחון קליל על מכבי ראשון לציון, כשגברה עליה 75:87, במשחק שהיה יכול להסתיים בתוצאה גבוהה בהרבה. בני השרון לא התקשתה יתר על המידה בבית, עם 73:82 על הפועל חולון שממשיכה לאבד גובה. מכבי חיפה לעומתה ממשיכה בקו העלייה האיטי שלה עם ניצחון דרמטי, 72:74 על עירוני אשקלון, בזכות סל ניצחון נהדר של ג'רמיין ג'קסון על הבאזר.

מכבי ראשון לציון – הפועל ירושלים 87:75

אחרי עונה לא פשוטה שעברה על אוהדי הפועל ירושלים, נדמה שבחודש וחצי האחרונים משהו משנה בבירה. הקבוצה של קטש כבר עם ניצחון חמישי בששת משחקיה האחרונים (ההפסד היחיד היה למכבי תל אביב), ואולי חשוב מכך, האדומים קיבלו בחזרה את בריאן רנדל שהמשיך לקבל דקות בדרכו חזרה אל הרוטציה, כמו גם את אורי קוקיה. פתאום, עם סגל מלא, ירושלים נראית עמוקה יותר ומסוכנת בהרבה מפעם. ראשון לעומתה לא ממש הופיעה התקפית למשחק, ורשמה כמעט 7 דקות ללא סל שדה ברבע השני, מה שאיפשר לאורחים לתפוס יתרון דו ספרתי אותו לא השמיטו עד לסיום.

שתי הקבוצות נראו רע מאוד בפתיחת המשחק והתקשו למצוא את הסל, והראשונה להתעורר מהקיפאון היתה ראשון, שעלתה ליתרון 6:10 בזכות נקודות של שולמן ומיטשל. רנדל ומזרחי עם שלשה החזירו את הקבוצה של קטש לתמונה, בעוד הרבע החלש הסתיים בתוצאה חלשה- 14:15 למכבי ראשון לציון. האוהדים המקומיים ראו את טאג' מקאלו עושה דקות ראשונות, בעוד סוואן פתח טוב את הרבע השני עם שלשה. סולומון החל להיכנס לעניינים עם שלשה, יוגב אוחיון הגיב עם 4 נקודות רצופות משלו, וירושלים עלתה ליתרון 25:33, כשהמארחים לא קולעים יותר מ-5 דקות סל שדה. שחקניו של בירנבוים המשיכו להשליך לבנים אל עבר הסל, ירושלים המשיכה לרוץ ללא הפרעה וירדה ביתרון 30:42 אל המחצית.

מיטשל הקפיץ את הקהל המקומי עם ג'אמפ מוצלח בפתיחת הרבע השלישי ונקודות במתפרצת שהורידו ל-11 בלבד, אבל מזרחי צלף שלשה מן העבר השני ורנדל עשה ככל העולה על רוחו בצבע של ראשון כדי לקבוע 38:52. חכמון ביצע את העבירה החמישית, נעימי רשם איבוד כדור טיפשי וראשון ניצלה זאת כדי להוריד ל-10 בלבד עם מתפרצת של סוואן. דווקא אז קיבל סוואן החלטה טיפשית כשביצע עבירה בלתי ספורטיבית על אוחיון, וירושלים ניצלה זאת כדי לברוח ל-50:65 בסיום הרבע השלישי. המשחק החל לתפוס כיוון מנומנם, ירושלים הורידה הילוך, ומיטשל לבדו ניסה להחזיר את המארחים, וצימק ל-12, 5 דקות לסיום, אבל שלשה של סולומון ושתיים של נעימי קבעו 67:85, והמארחים הצליחו רק לצמק מעט עד לסיום.

קלעו להפועל ירושלים: ג'ייסון ריץ' 17 נקודות (8 מ-8 מהקו), בריאן רנדל 12 (11 ריבאונדים ו-4 חטיפות), יובל נעימי 12, סם קלנסי 10, יוגב אוחיון 10 (4 אסיסטים), ג'וואד וויליאמס 8, וויל סולומון 7, משה מזרחי 6, ליאור חכמון 4, דיון דאוול 1. רם אליאספור עמית תמיר שותפו, אך לא קלעו.

קלעו למכבי ראשון לציון: דווין מיטשל 27 נקודות (9 ריבאונדים), אייזאה סוואן 20 (8 מ-14 מהשדה ו-4 איבודים), ניצן חנוכי 11, ארון מגי 6, ריימר מורגן 4, אייל שולמן 3, איגור נסטרנקו 2 (8 ריבאונדים), ליעד פורמן 2. יהוא אורלנד, טאג' מקאלו ואור סולומון שותפו, אך לא קלעו.

בני השרון – הפועל חולון 73:82

החדשות הטובות עבור הפועל חולון הערב הן שלפחות בשונה משני המחזורים האחרונים, הקבוצה לא התפרקה. הרעות? החבורה של דני פרנקו רושמת הפסד שלישי ברציפות, הפעם מול יכולת אנמית למדי של יריבתה. לקבוצתו של דן שמיר הספיקה מחצית אחת בכדי להגיע להפרש הנדרש, ומשם והלאה כל שהיה עליה לעשות הוא לראות את שחקני היריבה מחטיאים ומאבדים ללא הפסקה. שון ג'יימס ניצח את המקלה של בני השרון עם עוד משחק ענק, ובני השרון מתאוששת מההפסד הכואב לירושלים, ופניה שוב לצמרת.

המארחים פתחו היטב ונהנו משלוש חסימות גדולות של שון ג'יימס בפחות משלוש דקות, כדי לעלות ליתרון 2:6 מהיר. חולון התעוררה מהתרדמת ועם יכולת טובה של ניר כהן בריבאונד רצה ל-0:6 בדרך ליתרון ראשון, אבל ג'יימס המשיך לשלוט מתחת לסלים וקבע 8:12 למארחים. כהן שמר את האורחים קרוב, ובני השרון ירדה ביתרון 14:18 בסיום הרבע הראשון. שון ג'יימס אסף את הריבאונד העשירי שלו בפתיחת הרבע השני, בעוד המארחים עלו ליתרון 9 בזכות שלשה של ריברה. רייס תפר שלשה משלו, חולון המשיכה לאבד כדורים, וריבאונד התקפה נוסף של ג'יימס איפשר לו לקלוע עם הבאזר בדרך ל-30:47 במחצית לזכותה של בני השרון.

מלצר צימק לבדו את הפיגור בפתיחת הרבע השלישי והוריד ל-14, אבל חבריו המשיכו להחטיא, וניילון קבע 40:57. ניר כהן מצא סוף סוף שלשה אחרי כמעט שלושה רבעים, ושלשה נוספת של מורן רוט החזירה את חולון לחיים לפני הרבע האחרון, כשהיא בפיגור 64:50. עמית בן דודו וריץ' מלצר ניצלו תוקפת יובש של המארחים, וכבר הורידו את הפיגור ל-11 בלבד, עמוק ברבע הרביעי. או אז התעוררו בבני השרון, גרונפלד קלע ללא הפרעה וסטיל תפר שלשה שהעלתה ל-13, דקה לסיום, משם כבר חולון לא הצליחה לחזור.

קלעו לבני השרון: דן גרונפלד 16 נקודות (7 ריבאונדים), רון סטיל 16, לי ניילון 14 (6 ריבאונדים), שון ג'יימס 12 (17 ריבאונדים, 5 חסימות ו-2 חטיפות), בן רייס 8 (7 ריבאונדים), בריאנט דאנסטון 6 (7 ריבאונדים), דורי אסף 5, פילברטו ריברה 5. ארז כץ שותף, אך לא קלע.

קלעו להפועל חולון: ריץ' מלצר 22 נקודות (7 ריבאונדים), עמית בן דוד 13, מורן רוט 11 (6 אסיסטים), קאסיב פאוול 11, ניר כהן 9 (10 ריבאונדים), שון דניאל 6, ג'יימי ארנולד 1. עידו סטולרו שותף, אך לא קלע.

מכבי חיפה – עירוני אשקלון 72:74

שתי האחרונות בליגה נפגשו הערב כשנדמה ששתיהן כבר איבדו סיכוי ממשי להתברג באחד המקומות בפלייאוף העליון ובעיקר רצו לשדר מסר לקראת הפלייאוף בין האחרונות שצפוי להיערך ביניהן. מי שהצליחה להעביר את המסר היא מכבי חיפה, שרשמה ניצחון בית שני ברציפות, 72:74, על עירוני אשקלון, בזכות סל ניצחון דרמטי של ג'רמיין ג'קסון עם הבאזר.

הקבוצה האורחת פתחה טוב ועלתה ל-0:6 אחרי ארבע דקות עם ארבע רצופות של טרנר, כשליי אפ של כדיר שבר את הבצורת הירוקה והוריד ל-2:6. חיפה הצליחה לסגור את הפער לאחר איבוד כדור של קאר ושלשה של רובינסון ולקבוע 8:8. שלשה של פארמר ונקודות נוספות של טרנר הובילו את אשקלון כבר ל-12:16, אך חיפה שוב סגרה את הפער וירדה בסיום הרבע עם 18:18 אחרי קליעת עונשין מדויקת של רובינסון. שחקניו של גורקה פתחו את הרבע השני נפלא והצליחו להשיג ריצת 0:12 כדי לעלות ל-18:30 עם נקודות של לואו, בן שימול וכמובן רובינסון. אשקלון הצליחה להיכנס למשחק בזכות נקודות של טרל, חג'ג' ומרקוביץ' וצימקה ל-34:26, אך בן שימול וכדיר הובילו את חיפה להגדיל את הפער ל-32:42 עד המחצית.

הירוקים פתחו טוב את הרבע השלישי והצליחו לעלות כבר ל-39:50. אלא שאז הגיעו דקות מצוינות של הקבוצה האורחת, שהצליחה בעזרת פורת, חג'ג' וטרנר לצמק ל-54:53. חיפה נראתה מבולבלת לגמרי ואיבדה כל ריכוז, מה שגרם לקבוצה של אלי רבי לעלות ל-56:57. חיפה הצליחה לסגור את הרבע ביתרון מינימלי של 58:59 עם נקודות של רובינסון ורות'בארט. הרבע האחרון נפתח צמוד במיוחד כשנקודות של גרין קבעו 61:61 אחרי שתי דקות וחצי, אך חמש רצופות של בן שימול וארבע של ג'קסון העלו את חיפה ל-64:70. אשקלון חזרה למשחק הרבה בזכות טרנר וחג'ג', שביצע מהלך אישי נפלא בדרך ל-72:72, 19 שניות לסיום המשחק. הדרמה הגיעה לשניות האחרונות, אז קיבל ג'רמיין ג'קסון את הכדור האחרון והצליח לקלוע עם הבאזר כדי לקבוע 72:74 בסיום.

קלעו למכבי חיפה: פרנק רובינסון 12 נקודות (6 חטיפות), אבי בן שימול 11, אלישי כדיר 11, רוברט רות'בארט 11, ג'רמיין ג'קסון 10 (6 ריבאונדים, 7 אסיסטים ו-6 איבודים), טיילר ווילקרסון 8 (6 ריבאונדים), דרק לואו 7, סילבן לנדסברג 4.

קלעו לעירוני אשקלון: ראשון טרנר 21 נקודות (11 ריבאונדים, 9 מ-12 מהשדה), דרור חג'ג' 15, דזמון פארמר 14 (7 ריבאונדים), גור פורת 7 (5 איבודים), רודני גרין 7, תומאס טארל 4, ארז מרקוביץ' 4. ג'ונתן גיבסון, ליאור ליפשיץ וקורי קאר שותפו, אך לא קלעו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully