וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו קוז'יקרו: "הופתענו מהחולשה של עירוני אשקלון"

20.3.2011 / 19:21

סנטר גלבוע/גליל התייחס ל-65:89 של האלופה: "ציפינו למשחק אגרסיבי יותר". אלי רבי הסכים: "אנחנו לא משחקים מספיק טוב"

גלבוע/גליל עליון דרסה הערב (ראשון) 65:89 את עירוני אשקלון בחוץ, במסגרת המחזור ה-22 בליגת העל והנחילה לה את ההפסד ה-17 שלה העונה. אלי רבי, שהצליח להוביל את הקבוצה שלו לניצחון חשוב מול מכבי ראשון לציון בשבוע שעבר, מתחיל להבין שהאשקלונים נמצאים בצרות צרורות. אם זה לא מספיק, אז במהלך מסיבת העיתונאים נשמעה אזעקת 'צבע אדום' באשקלון ושחקנים ואוהדים שהיו בתוך האולם נכנסו למרחבים מוגנים. במשחק נוסף שנערך הערב ניצחה ברק נתניה 80:84 את מכבי חיפה.

ליובין: "הכדורסל פשוט יותר ממה שחושבים"

מאמן המנצחת ליאור ליובין אמר בסיום: "שיחקנו טוב בעיקר במחצית השנייה, הייתה לנו נפילה ברבע השני, אבל פתחנו את המחצית השנייה טוב מאוד ומשם המשכנו מצוין. אני לא מאמין בלדעת כל תרגיל, הכדורסל הוא יותר פשוט ממה שחושבים, מזהים סיטואציות שיודעים לשחק בצורה מסוימת. זאת הגנה קבוצתית.

אנחנו שמחים על הניצחון הזה, אבל המשחק הבא שלנו בעוד שבועיים ויש לנו עוד משחקים קשים לפנינו. המשחקים של הקבוצות האחרות לא רלוונטיים.

על החיזוק האפשרי הוסיף ליובין: "אנחנו מחפשים שחקן כבר הרבה זמן, טיילר ביגס זה עוד שחקן רלוונטי, כשזה יבשיל, אתם תדעו. אנחנו לא מחתימים מהיום להיום, כשהדברים יבשילו אתם תדעו".

עידו קוז'יקרו הוסיף: "די הופתענו מהחולשה של אשקלון, בעיקר במחצית השנייה. ציפינו למשחק יותר אגרסיבי, אבל אני שמח שעשינו את זה יותר קל. אני לא יודע אם זה אנחנו או הם. כולם יודעים שהליגה מאוד שוויונית, חוץ ממכבי שמעל הליגה, למרות שבפיינל פור הכל יכול לקרות, את בני השרון ניצחנו אצלם, ירושלים ניצחו אותנו בשנייה האחרונה. הבדלי הרמות לא גדולים בין המקום השני למקום התשיעי והעשירי, וזה מה שיפה בליגה השנה".

מאמן המפסידה אלי רבי אמר: "אי אפשר להתווכח עם העובדות, אני לא יכול להסביר מיד אחרי המשחק למה זה קורה. זה פעם ראשונה אחרי 20 שנה שאני מאמן כדורסל שהביצועים של השחקנים באימונים הרבה יותר טובים מהמשחקים. הייתה לי אשליה שהניצחון בשבוע שעבר יוציא אותנו מהמצב הזה. אם לא הייתי מכיר את השחקנים במהלך השבוע, אז היה לי יותר קל לבוא אליהם בטענות. החבר'ה האלה עובדים כמו משוגעים, אבל יכול להיות שהלחץ עושה את שלו. הכל אצלנו בדיליי, ואני מקווה שנמצא את שביל הזהב לצאת מזה.

"על פניו, על בסיס התוצאות, חפרנו לעצמנו בור עמוק מדי, אבל זה לא נגמר עד שזה לא נגמר. אנחנו צריכים להפגין כדורסל יותר טוב, אנחנו לא משחקים כדורסל מספיק טוב. אחרי זה נסתכל על המיקום שלנו. ההכרעה על היורדת היא רק בפלייאוף, אסור לנו להסתכל על מה יקרה שם. אנחנו לא מכבדים את המועדון שמעסיק אותנו, אנחנו צריכים לשחק הרבה יותר טוב".

ג'ונתן גיבסון: "במחצית השנייה נתנו להם לקלוע סלים קלים, וזה הקשה עלינו, איבדנו הרבה כדורים. אנחנו חושבים שאנחנו מחוברים, אבל אנחנו מחפשים למסור אחד לשני ומאבדים את הכדור, זה יותר הפסד שלנו מאשר ניצחון שלהם. קשה לנצח משחק כשיש לך 21 איבודי כדור".

גורקה: נמשיך לעבוד על הצד המנטלי"

מאמן נתניה אריק אלפסי נשמע מרוצה: "ניצחנו וזה מה שחשוב. במחצית הראשונה חיפשתי את ההרכב המתאים, יש לנו סגל יותר עמוק וזו בעיה טובה. הלכנו עם קונספט של יותר פורוורדים במחצית השנייה מאשר גבוהים בצבע. אני שמח שטוני וושהאם חזר בדיוק בזמן. זו הנשמה של המועדון והשחקנים האלה שידעו להביא את הניצחון גם לא ביום כדורסל גדול. בסוף זה היה נראה כאילו אנחנו מתעקשים לא לנצח את המשחק".

"המועדון הזה חשוב מאוד לשחקנים האלה ועשינו ניצחון גדול ויש לנו יתרון על חיפה ואשקלון. יש לנו חמישה משחקים עכשיו ובהם אנחנו פוגשים גם את חולון ואשדוד ואנחנו צריכים לקחת אותם כדי ליצור מומנטום. המשחק בשבוע הבא באשדוד חשוב מאוד, הם משחקים כדורסל יוצא מן הכלל. נבוא מוכנים וזה משחק שיכול לשנות לנו את העונה".

שמוליק ברנר: "זו עונה לא קלה מבחינה מנטאלית וזה מה שקרה לנו בחצי הראשון. במחצית השנייה משהו השתנה אצלנו וזה הגיע עבורנו בזמן הנכון במשחק העונה. לכל דבר יש יתרון וחסרון. יש יתרון לרוטציה קצרה ולארוכה. אנחנו צריכים למצוא את ההרכב שלנו וזה לא קל למצוא אותו כשמצטרפים שחקנים חדשים בדרך ובטח כשהקבוצה לא מצליחה. ידענו כל השבוע שזה המשחק הכי חשוב שלנו ובאנו מוכנים לזה. היה כיף לשחק היום הייתה אווירה מדהימה עם הקהל ופורים".

מאמן חיפה מיקי גורקה אמר: "כל הכבוד לנתניה. הם שיחקו כמו גברים וניצחו היום. השחקנים שלי באו ונלחמו ובאמת עשו את כל מה שהם יכלו, בסוף בכדורסל ובחיים הדברים הקטנים עושים את ההבדל. כשאתה מפסיד ארבע הפרש ואתה מחטיא כל כך הרבה מהקו זו הסיבה להפסד".

"מבחינה הגנתית הגבלנו מאוד את נתניה והיינו במשחק. חוץ מהתוצאה אני שבע רצון מהקבוצה שלי. אין לך הרבה פעמים השפעה לאיך שאתה מאמן את השחקן באימון ולאיך שזה מתבצע במשחק. עופר העוזר שלי ואני נמשיך לעבוד גם בקטע המנטאלי. אנחנו חייבים ליצור רצף של שני משחקים, ניסינו הפעם אבל זה לא הצליח. אני לא כועס אל אף שחקן שמחטיא מהעונשין, שלשה או לייאפ. הייתי שחקן ואני יודע איך מרגיש שחקן בסיטואציה הזו. ברבע האחרון הלכתי עם ההרכב היותר אגרסיבי שלי בהגנה כדי שנוכל לעשות חילופים. רות'בארט היה מצוין במשחק אבל העדפתי לא להרכיב אותו בהרכב".

ג'רמיין ג'קסון: "שחקן אחד התחיל להחטיא ופתאום כולם החטיאו כולם ביחד. אני לא יודע כמה החטאנו בטח שהרבה מהקו. אני גאה במה שהקבוצה עשתה ובאיך שהמאמן הנהיג אותנו אבל זה לא היה מספיק. אנחנו עובדים על העונשין מדי יום ויום באימונים אבל זו הבעיה שלנו כל העונה. הפסדנו בארבע נקודות, אם היינו קולעים טוב יותר מהקו אולי התוצאה הייתה שונה. זה כואב באמת שזה כואב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully