וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א - מכבי נתניה: לירן שטראובר הודח מההרכב

איוניר החליט שגיא סולומון יפתח בשבת (19:30, ספורט 2). גולדהאר: "מאוכזבים מחוסר העקביות, אך רק בתחילת התהליך"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מכבי תל אביב ניצחה העונה בכל שלושת המפגשים שנערכו בין שתי הקבוצות, פעמיים בגביע הטוטו ובסיבוב הקודם בליגה.

* מכבי תל אביב נוצחה כבר שלוש פעמים בביתה העונה.

* איתי שכטר כבש את השער בנצחונה האחרון של נתניה בבלומפילד בעונת 2009.

מפתחות והכנות

מכבי תל אביב:

אחרי שבוע סוער, שכלל התאוששות מהתבוסה המחפירה בקרית שמונה, דיבורים על מעורבות הבעלים מיטש גולדהאר ותקרית פריצת האוהדים לאימון יום חמישי, ערכה היום (שישי) מכבי תל אביב אימון מסכם לקראת משחק הבית שלה נגד מכבי נתניה (שבת, בלומפילד). לפחות על פי התרגול נראה שהמאמן מוטי איוניר צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב הקבוצה, חלקם משמעותיים ביותר.

השינוי הבולט ביותר הוא בעמדת השוער, כשהמאמן איוניר החליט כי מי שיפתח בשער הוא שוער המשנה גיא סולומון, על חשבונו של לירן שטראובר. על פי ההרכב שתורגל, יפתח קלמי סבן בעמדת המגן הימני יחד עם ריף פרץ ואבי סטרול בעמדות הבלמים, כאשר אורי כהן, מגן קבוצת הנוער, יפתח כמגן שמאלי. השינוי הבולט יהיה בחוליית ההתקפה, כאשר בהיעדרו של אלירן עטר המוצהב, יפתח רוברטו קולאוטי בחוד לאחר שהתייבש על הספסל במשחקים האחרונים. דימיטאר רנגלוב, שסיים לרצות עונש הרחקה בגין צהובים, יתופקד לצד מאור בוזגלו והאריס מדוניאנין בחלק הקדמי.

הבלם ניבאלדו, ששב ארצה השבוע מבדיקה שנערכה לו בצרפת, חזר היום לאימוני ריצה ונכון לעכשיו כלל לא ברור מתי יחזור לאימונים מלאים עם הקבוצה. הבלם סאבו פאביצ'ביץ', שמחלים מפציעה משריר התאומים, לא התאמן, אך בכל מקרה הוא מוצהב ואינו יכול לשחק נגד נתניה.

בתכניה שהופצה לקראת המשחק פורסם מכתב מהבעלים מיטש גולדהאר לאוהדי הקבוצה בו נאמר בין השאר: "הדרך להצלחה מעולם לא קלה וכזו היא גם דרכנו במועדון הכדורגל מכבי תל אביב. אנחנו מאוכזבים מחוסר העקביות עד כה העונה, אך אם זאת אנו מצויים עדיין בתחילתו של תהליך ממושך. לעיתים יצא לנו לראות מהקבוצה סימנים מעודדים של כדורגל טוב וברגעים אלה ניתן היה לראות למה השחקנים שלנו מסוגלים. אבל, בדיוק כמו ברוב המועדונים, גם לנו יש את האתגרים והקשיים שלנו. אני מתמקד באתגרים אלו, אך הם ייקחו עוד זמן. עבור אותם אנשים המצפים להצלחה בין לילה, המסע אליו אנחנו במכבי תל אביב יוצאים, אינו בשבילם".

מכבי נתניה:

הקבוצה תצא למשחק השני שלה ברציפות בבלומפילד לאחר התיקו מול בני יהודה במחזור הקודם. החניכים של ראובן עטר הבהירו השבוע כי אינם חוששים ממכבי תל אביב והקשר קובי דג'אני אמר: "ננסה לנצל את המצב במכבי תל אביב ולחזור עם ניצחון". מעבר לכך השחקנים מייחסים חשיבות רבה לנקודות מחר שכן ניצחון ישאיר את סיכוייהם להגיע לפליאוף העליון ומנגד הפסד כמובן יבסס אותם בפליאוף האמצעי. מאמן הקבוצה, ראובן עטר, צפוי לערוך שינוי אחד בלבד כאשר דלה ימפולסקי שבישל את השער לניר נחום במחזור הקודם ישוב ל-11 ומי שככל הנראה יפנה את מקומו יהיה מריאנו קפוראלה. קפוראלה התלונן מעט על רגישות באיזור הפציעה השבוע ולכן ככל הנראה יעדיפו לתת לו לנוח אך עדיין קיימת אפשרות כי הבלם הארגנטינאי יפתח במקומו של עמרי בן הרוש. טל מעבי שתפקד כקשר במשחק האחרון ישוב לעמדת המגן השמאלי.

יעמדו למבחן

מכבי תל אביב - גיא סולומון

שוער המשנה מקבל ממוטי איוניר את חולצת ההרכב באחד המשחקים הכי לחוצים של הצהובים העונה. סולומון שיצטרך להסתדר עם הגנה שאינה נמצאת במיטבה לאחרונה, נזרק למים ומעניין יהיה לראות כיצד יתפקד בהופעת הבכורה שלו בהרכב.

מכבי נתניה - פיראס מוגרבי

פיראס מוגרבי אמנם מציג לאחרונה יכולת מצוינת, אך לצד זה גם החמצות מסמרות שיער. מחר דווקא בבמה המרכזית מול מכבי תל אביב בבלומפילד ומול אחת ההגנות שספגו הכי מעט העונה יאלץ מוגרבי לשוב להוכיח את יכולותיו ההתקפיות לאור העובדה כי כבש עד כה העונה צמד שערים בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הרכבים משוערים

מכבי תל אביב: גיא סולומון, קלמי סבן, אבי סטרול, ריף פרץ, אורי כהן, גל אלברמן, ג'יבריל סידיבה, האריס מדוניאנין, מאור בוזגלו, דימיטאר רנגלוב, רוברטו קולאוטי.

מכבי נתניה: קרלוס אריאס, אוראל דגני, ליאוניד קרופניק, עמרי בן הרוש (מריאנו קפוראלה), טל מעבי, קובי דג'אני, ניר נחום, דלה ימפולסקי, פיראס מוגרבי, אחמד סבע, סרגיי טרטיאק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully