וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו: "ג'ק ווילשר הוא הקשר הכי טוב שראיתי בגילו"

מאמן נבחרת אנגליה מאוהב בקשר בן ה-19 ונזכר בבארזי ומאלדיני: "הוא יהיה קפטן הנבחרת יום אחד, הוא מנהיג אמיתי"

באנגליה עוסקים לא מעט ביומיים האחרונים בסרט הקפטן של הנבחרת ובהחלטה הצפויה של פאביו קאפלו להחזיר אותו לג'ון טרי, אבל בינתיים המאמן האיטלקי כבר מסמן את המנהיג הבא של נבחרת שלושת האריות - ג'ק ווילשר.

הקשר בן ה-19, שפרץ העונה בסערה להרכב ארסנל, צפוי לפתוח גם בנבחרת במשחק מוקדמות יורו 2012 נגד ווילס בשבוע הבא וקאפלו פשוט מאוהב. "אני זוכר שני שחקני הגנה - פרנקו בארזי ופאולו מאלדיני - וחלוץ אחד - ראול - שהיו כמוהו בגיל 19. הוא הקשר הכי טוב שראיתי בגיל הזה. הוא יהיה קפטן נבחרת אנגליה מתישהו. הוא זקוק לעוד הופעות בנבחרת, אבל הוא מנהיג אמיתי".

קאפלו זימן את ווילשר כבר לפני מספר חודשים, אבל הודה אז שהוא עדיין לא בטוח שהקשר מוכן לקבל דקות משחק מרובות. עכשיו כבר לא נותר לו ספק: "זה מדהים. ג'ק עשה התקדמות גדולה בשבעת החודשים האחרונים. אחרי המשחק הראשון שלו בנבחרת לא הייתי בטוח לגביו כי הוא לא שיחק עם הרבה ביטחון, אבל אחרי מפגש הידידות עם דנמרק הייתי מאוד מרוצה".

המאמן האיטלקי הוסיף על ווילשר: "עקבתי אחריו במשחק החוץ של ארסנל נגד ברצלונה. הוא שיחק נגד יריבה חזקה, אחת מקבוצות הכדורגל הטובות בכל הזמנים, והוא שיחק את המשחק שלו. עם אותו ביטחון כמו שהיה לו במשחק הראשון בלונדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully