וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל פ"ת ניצחה 1:3 את אשדוד

המשבר בעיר הנמל נמשך עם משחק שמיני ברציפות ללא ניצחון. תורג'מן (18, 61) ולוזון (23) כבשו. משה אוחיון רק צימק

הפועל פתח תקוה בדרך הנכונה, מה שבהחלט אי אפשר לומר על מ.ס אשדוד. הקבוצה של יובל נעים גברה היום (שבת) ללא קושי 1:3 על יריבתה לתחתית וסידרה לה משחק שמיני ברציפות ללא ניצחון. כעת, רק נקודה מפרידה בין השתיים כשפתח תקוה בורחת מסכנין ואשקלון שבאזור המסוכן.

השבוע התעסקו בפתח תקוה בהשעייתו של החלוץ, עידו אקסברד, אבל מחליפו בהרכב, אלון תורג'מן, השכיח את הפרשה עם צמד נהדר. תורג'מן כבש ראשון בדקה ה-18 ויניב לוזון המצוין סגר עניין כעבור חמש דקות. הצמד שיתף פעולה גם בשער השלישי כשלוזון בישל לתורג'מן.

מנגד, אשדוד החלשה לא הגיעה למשחק והמשיכה להציג יכולת מקרטעת גם עם דימיטאר מקרייב בהרכב. רק החמצות איומות של מירלאן מורזייב מנעו תבוסה מחפירה יותר, כשבדקה ה-88 כבש משה אוחיון את ה-13 שלו העונה וקבע את תוצאת המשחק.

המארחים פתחו בסערה וכבשו בדקה ה-18. שקלים פרץ מצוין משמאל והעביר כדור רוחב עליו השתלט תורג'מן, שדחק פנימה מול השער החשוף. רק דקה עברה וזגורי עשה מבצע אישי ענק והניח ללוזון שכבר הכניע את שקל, אך הכדור הורחק מהקו. השער השני הגיע בדקה ה-23. דיין ירה כדור חופשי אדיר למשקוף ולוזון השתלט על הכדור החוזר וכבש מול השער החשוף.

לוזון המשיך להיות האריש המרכזי גם במחצית השנייה. בדקה ה-59 הוא כמעט כבש בבעיטה מ-25 מטרים וכעבור שתי דקות, הכניס כדור מצוין לתורג'מן שרץ לבד 35 מטרים ובעט לפינה של שקל, 0:3. בדקה ה-75, כמעט הרביעי. חוטבא העביר רוחב מימין ומורזייב הצליח להחמיץ מול שקל. שלוש דקות לאחר מכן נבו מזרחי בעט ממרחק ואג'ידה הדף. בדקה ה-80 שוב מזרחי איים, אבל הכדור שלו הלך ליד הקורה. משה אוחיון הוא זה שצימק בדקה ה-88 וקבע את תוצאת המשחק.

הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, איאד חוטבא, פביאן סטולר, דניאל אדו, עמירן שקלים, רפי דהן (יהודה חוטה 86), ישראל זגורי, יניב לוזון (אייל שן, 73), גיא דיין, רועי גורדנה, אלון תורג'מן (מירלאן מורזייב, 65).

מ.ס אשדוד: יוסי שקל, מתי אפללו (עופר ורטה, 46), אפה אמברוז, ישראל ראש, רחמים צ'קול, ניר ביטון, סטפן קינגווה (מוחמד דרויש, 61), משה אוחיון, עמנואל סארקי (נבו מזרחי, 63), עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully