וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנדיבאר רייס הבוליביאני החל להיבחן במכבי תל אביב

החלוץ בן ה-19 שיחק לאחרונה במחלקת הנוער של רוסאריו סנטראל. ינסה להרשים את הצוות המקצועי של הקבוצה

במכבי תל אביב ממשיכים בהכנות למשחק החוץ נגד עירוני קרית שמונה, שיתקיים ביום שבת, ובתוך כך ממשיכים לבחון אופציות לחיזוק לקראת העתיד. כחלק מאותן תכניות, הצטרף היום לאימוני הקבוצה החלוץ הבוליביאני לנדיבאר אנטלו רייס, שינסה להרשים את הצוות המקצועי.

רייס בן ה-19 שיחק במחלקת הנוער של רוסאריו סנטראל הארגנטינאית ולפני כן באוריינטה פטרולרו מארצו, וייבחן בקרית שלום בימים הקרובים. הוא שיחק לאחרונה עם נבחרת בוליביה הצעירה באליפות דרום אמריקה עד גיל 20 שהתקיימה בפרו ושותף בשלושה משחקים. נבחרתו סיימה במקום האחרון בבית המוקדם ולא עלתה שלב.

כזכור, לאחרונה בחנה הקבוצה את צירופו של שחקן אחווה עראבה מהליגה הלאומית, הניגרי בן ה-19 תאיה באבלולה. במועדון גם זוכרים היטב את ההצלחה שנחלה הקבוצה עם צירופו של עמנואל מאיוקה בגיל צעיר ומכירתו בסכום גבוה בהרבה ליאנג בויז ברן השוויצרית.

הקבוצה ערכה היום בצהריים אימון חלקי ומאוחר יותר תערוך אימון מלא. עוד לפני האימון קיבל האריס מדונינאין זר פרחים לכבוד יום הולדתו. על פי המתוכנן צפויה הקבוצה לצאת כבר ביום שישי לבית מלון בצפון ולשהות בו עד סמוך לשעת המשחק נגד קרית שמונה, וזאת בכדי לחסוך את הנסיעה הארוכה בשבת. אלירן עטר החולה נעדר מהאימון. החלוץ הבולגרי דימיטאר רנגלוב יעדר מהמשחק בשבת בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully