וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה עוקבת אחרי אדם אקרופי

7.3.2011 / 13:07

החלוץ הגנאי עשוי לנחות למבחן כחלק מההכנות לעונה הבאה. קולמה, שסירב להתחמם, הסביר שזה בגלל פציעה, ולא נענש

למרות שספגה שריקות בוז מהאוהדים שלה, מכבי חיפה עלתה אתמול (ראשון) למקום הראשון בטבלה אחרי ניצחון 2:3 על נועלת הטבלה, הפועל רמת גן.

היום כינס המאמן אלישע לוי את השחקנים ואמר להם: "היה משחק טוב למרות שניצחנו בשיניים. אבל השיניים שלנו חזקות. הגענו להרבה הזדמנויות וכאשר התוצאה הייתה 1:2 יכולנו גם להגדיל אותה ולסיים את המשחק. העיקר שניצחנו". לוי גם העיר לשחקניו על משחק ההגנה שלהם בזמן הכדורים הנייחים של רמת גן.

המגן אייל משומר סיפר לחבריו לקבוצה לאחר המשחק כי הקשר ג'ונתן אסוס איים שיפגע בו לאחר המשחק. משומר סיפר לחבריו בחדר ההלבשה, "אסוס אמר לי 'אני אגמור אותך אחרי המשחק'". אסוס הכחיש את הדברים וטען כי משומר ירק עליו.

בתוך כך בקבוצה ממשיכים לתכנן גם את העונה הבאה ועוקבים אחרי החלוץ הגנאי אדם אקרופי. השחקן בן ה-20 משחק בקבוצת מימוסאס מחוף השנהב ובקבוצה עשוים להזמינו להתרשמות. כזכור, בקבוצה נבחן כעת גם אנטון קרמאר האוקראיני.

ליאור רפאלוב ואייל גולסה שוחחו היום עם מאמן נבחרת ישראל, לואיס פרננדז, עדכנו אותו במצבם הבריאותי אחרי שסבלו העונה מפציעות, והם אמורים להיות מוזמנים לנבחרת בקרוב.

קולמה טען בשיחה עם אלישע לוי: הייתי פצוע

בתוך כך מכבי חיפה זימנה היום את הקשר ג'ון קולמה לבירור, בטענה כי השחקן סירב להיכנס אתמול כמחליף בניצחון על הפועל רמת גן (2:3). הבוקר סיפר גורם בחיפה כי קולמה טען לאחר המשחק, שהסיבה בגינה סירב להיכנס למשחק הייתה כי הרגיש לא כשיר מבחינה רפואית, וטען בפני שחקנים בקבוצה שהוא פצוע. "הרגשתי כאבים, ולכן לא נכנסתי, לא רציתי לסכן את עצמי בגלל הפציעה, שהתחילה עוד במשחק הגביע נגד הפועל ירושלים", אמר קולמה לחבריו בקבוצה. קולמה שיחק 61 דקות במשחק נגד הפועל ירושלים, לפני שהוחלף על ידי גוסטבו בוקולי.

בחיפה זימנו את קולמה לבירור כדי שיבהיר האם זו הסיבה האמיתית בגינה סירב להיכנס למשחק או שעומדות מאחורי העניין סיבות אחרות. קולמה הבהיר בשיחה עם אלישע לוי כי לא סירב להיכנס כמחליף, אלא היה פצוע ולא רצה לסכן את עצמו. מכיוון שכך, הקשר לא נענש, והמועדון הסתפק באזהרה.

ללא קשר להחלטה לגביו היום, קולמה מסיים חוזה בסוף העונה ובמועדון לא מתכוונים להמשיך את ההתקשרות עמו.

במהלך היום צפויה חיפה להעמיד לדין את החלוץ ולדימיר דבאלישווילי. כזכור, במסגרת נהיגתו תחת השפעת אלכוהול, דבאלישיווילי נעצר בלילה שבין חמישי לשישי, בסביבות ארבע לפנות בוקר, כשלמחרת ערך אימון חלקי עם הקבוצה. השחקן יתבקש להבהיר מדוע נהג תחת השפעת אלכוהול ומדוע בילה בלילה שלפני אימון, גם אם מדובר באימון חלקי. כזכור, אתמול נשלל רישיונו של השחקן ל-30 יום, ורכבו, השייך למכבי חיפה נלקח על ידי המשטרה ויחזור לו בעוד כחודש. כבר בשבוע הבא ייערך דיון בעניינו.

עדכון ראשון: 9:07
עדכון אחרון: 13:07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully