וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן ניצחה את יובנטוס 0:1 בטורינו

שער של ג'נארו גאטוסו העניק לרוסונרי ניצחון גדול ויוקרתי בטורינו על הגברת הזקנה, שספגה הפסד שלישי רצוף

מאז ינואר 2008 לא כבש ג'נארו גאטוסו שער בסרייה A, ומאז אוקטובר 2008, כשהבקיע בגביע אופ"א, לא הרשית בכלל. הערב (שבת) רינו מצא את הרשת, ועוד מול מי, מול ג'אנלואיג'י בופון המופלא. גאטוסו כבש בדקה ה-68 והעניק למילאן 0:1 גדול ויוקרתי על יובנטוס בטורינו, ניצחון אשר מחזק את מעמדה בראש הטבלה. הביאנקונרי במשבר עמוק עם הפסד שלישי ברציפות.

בתחילת העונה ביובנטוס ציפו שהמפגש שלהם מול מילאן במסגרת הסיבוב השני של הסרייה A יהיה משחק מכריע במירוץ לאליפות, אבל המציאות שונה לחלוטין. יובנטוס מאכזבת זו תקופה ארוכה, היא רחוקה ממאבקי האליפות והערב (שבת) במסגרת המחזור ה-28, היא שוב שמעה שריקות בוז מאוהדיה.

יובה עם 41 נקודות בלבד, והיא רחוקה 20 נקודות ממילאן שבפסגה. למעשה, המצב קשה אף יותר. כרגע יובה רחוקה זמנית 7 נקודות מהמקום הרביעי (שבינתיים מוביל באיטליה לליגת האלופות), ואף רחוקה זמנית שתי נקודות מהמקום השישי, שמוביל לליגה האירופית. יובה הפסידה לא רק יוקרה וכבוד, אלא גם גובה במאבק על מקום באירופה בעונה הבאה.

מילאן פתחה היטב וכבר בדקה ה-3 בעט זלטאן איברהימוביץ' וולה ששלח את הכדור החוצה. בהמשך אנטוניו קסאנו חולל מהומות בהגנת יובנטוס, אבל הרוסונרי לא הצליחו להרשית והמחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים. פתיחת המחצית השנייה הייתה גם היא של המארחים. בדקה ה-53 איברהימוביץ' בעט בעיטה חופשית אדירה ממרחק של כ-25 מטר, הכדור טס מעל החומה אך ג'יג'י בופון הדף נפלא וחילץ את יובה מפיגור. לואיג'י דל נרי הכניס בדקה ה-63 את וינצ'נזו יאקווינטה במקומו של לוקה טוני כדי להכניס מהירות להתקפה היובנטינית, אבל השער נפל דווקא בצד השני. בדקה ה-68 השתלט ג'נארו גאטוסו על כדור תועה בקצה הרחבה של יובה, ובעט שטוח ימינה כדור לא חזק אבל כזה שבופון נכנע לו. 0:1 למילאן מרגלי גאטוסו, משפט שלא נכתב הרבה. זהו שערו ה-8 בלבד ב-357 הופעותיו בסרייה A. יובה הייתה בהלם ורק בדקות הסיום הצליחה לייצר התקפות מעט מסוכנות, אבל זה לא הספיק כדי לקחת נקודות ממילאן, שניצחה 0:1 בטורינו ופתחה פער זמני של 8 נקודות מאינטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully