וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס פרננדז שילם יתרת החוב, ימשיך לאמן את הנבחרת

2.3.2011 / 13:47

המאמן העביר עוד 200 אלף יורו לקטארים ואמר: "הסדרתי את בעיית ההשעיה". לוזון הבהיר: "שמח, מחכים להודעה מפיפ"א"

מאמן נבחרת ישראל בכדורגל לואיס פרננדז פירסם היום (רביעי) הודעת הרגעה, לפיה הוא פתר את כל המחלוקות בינו לבין הקבוצה הקטארית ופיפ"א, שאיימה להשעות אותו. ההודעה באה בהמשך למסר ששלח המאמן ביום שני לראשי ההתאחדות לפיה הוא העביר מקדמה של מחצית הסכום (200 אלף יורו) לקבוצה הקטארית אל ראיין באמצעות נאמן שאינו מוסד פיפ"א. כפי שפורסם בידיעה, המאמן התחייב כי יסגור את החוב (כלומר, יעביר 200 אלף יורו נוספים) עד יום חמישי. פרננדז מסר בהודעה: "לאור העובדה שפיפ"א לא הסכימה להעניק לי זמן נוסף כדי להסדיר את ענייני, הייתי חייב לפתור זאת מוקדם ככל האפשר וזאת על מנת שלא להיות מושעה ולא לעזוב את הנבחרת שלי - דבר שלא רציתי לעשות בשום אופן. פתרתי את בעיית ההשעיה שלי מול פיפ"א. בכל הקריירה שלי כיבדתי את התחייבויותיי ואמשיך לנהוג כך עד סוף הקריירה שלי. כולי תקווה גדולה כי ההליך המשפטי שאני מנהל בשוויץ יסתיים בצורה חיובית עבורי".

מקורב למאמן אמר לאחר ההודעה שלו: "כבר בתחילת השבוע היה ברור שהוא ימשיך בנבחרת. אנשים היו סקפטים, אבל כפי שכבר טענו בעבר הוא הוכיח שידיו נקיות". פרננדז הוסיף: "אני מקווה שמעכשיו כולם יהיו מאוחדים סביב הנבחרת. כולנו צריכים להאמין בסיכויי העלייה שלנו. אני רוצה להודות לאלה שתמכו והאמינו בי, ובמיוחד ליו"ר ההתאחדות שלי - אבי לוזון". כזכור, מוקדם יותר הודיע פרננדז לראשי ההתאחדות כי ישוב בליל חמישי לצרפת ולמקורביו הוא הוסיף: "אשלם את הכסף לקטארים עד לתאריך שסוכם".

לוזון עצמו הגיב על הנושא ואמר: "אני שמח שהעניין נפתר, עכשיו אנחנו ממתינים להודעה רשמית מפיפ"א. כולנו מאחורי לואיס והנבחרת במטרה אחת ברורה - להשיג שש נקודות בשני המשחקים הקרובים מול לטביה וגאורגיה. אני מאחל בהצלחה ללואיס ולנבחרת, כי הצלחה של לואיס זו הצלחה של כל עם ישראל".

בתוך כך, המאמן זימן הבוקר מספר שחקנים לשיחות אישיות, מה שהעיד על כוונתו לשלם את יתרת הסכום. מדובר בגילי ורמוט, ערן זהבי, עומר דמארי, מאור בוזגלו, אייל גולסה וליאור רפאלוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully