וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליצור רמלה ניצחה את אתינאיקוס היוונית

אליצור רמלה התקרבה לגמר היורוקאפ כשהביסה 59:74 את מחזיקת הגביע, אתינאיקוס היוונית. הגומלין בשבוע הבא

אורי לנץ

תקציר המשחק באדיבות ערוץ 1
IBA.ORG.IL
עריכה: דורון שטיין

אליצור רמלה השיגה הערב (חמישי) ניצחון גדול 59:74 על אתינאיקוס היוונית, מחזיקת הגביע המכהנת, בחצי גמר היורוקאפ לנשים. הגומלין יתקיים ביוון בשבוע הבא.

הקבוצה של עדן ענבר שיחקה עם הרבה מאוד התלהבות ובעזרת הגנה מצוינת שמרה את היריבה שלה על סקור נמוך ולעתה ליתרון דו ספרתי בשלב יחסית מוקדם של המשחק. היווניות כבר הורידו למינוס 5 בלבד באמצע הרבע השלישי, אבל רמלה, בעיקר בזכות שי דורון שעשתה עבודה גדולה בשני צידי המגרש, ידעה לעצור את המומנטום השלישי שנוצר ולחזור לטווח בטוח.

ברבע הרביעי נראה היה שגם דורון ולייקו ווילינגהאם כבר לא מספיקות. פתאום רמלה הפסיקה לשמור, רות ריילי עשתה נקודות קלות מתחת לסל והפער צומק ל-58:56. כאן הגיעה ההתעוררות הנוספת של רמלה. הקבוצה של עדן ענבר קיבלה כוחות מחודשים, רצה ל-1:16 וסיימה עם ניצחון מרשים שגם מעניק לה אפשרות יוצאת מן הכלל לעלות לגמר.

מהלך המשחק

רמלה פתחה את המשחק עם המון התלהבות ובזכות הגנה חזקה ומתפרצות מהירות, עלתה ל-2:8 ובהמשך ל-5:14, כשלייני סלווין מנהלת את המשחק בתבונה. היווניות לא ידעו לנצל בהמשך איבודים והחטאות של רמלה ובסיום הרבע הראשון 9:21 לקבוצה הביתית.

הקבוצה של עדן ענבר המשיכה לכפות על היווניות איבודי כדור גם ברבע השני ועם נקודות של לייקו ווילינגהאם ושי דורון, ידעה לשמור על פער דו ספרתי, אבל במצב של 15:29 רמלה נתקעה. היווניות רצו ל-0:8 ובסיום המחצית 23:31 לרמלה.

רמלה פתחה את המחצית השנייה אותה התלהבות כמו בפתיחת המשחק וכבר עלתה לפלוס 12, אבל היווניות סירבו להישבר וכבר הורידו ל-39:34. כשנראה היה שהמומנטום הולך בכיוון של אתניאקוס, שי דורון לקחה את העניינים לידיים והחזירה את קבוצתה ליתרון דו ספרתי ול-44:52 בסיום הרבע.

הרבע הרביעי נפתח בצורה איומה מבחינת רמלה. השחקניות של עדן ענבר הפסיקו לשמור, היווניות עשו נקודות כמעט בכל התקפה וכבר צימקו ל-58:56. כאן הגיעה התעוררות נוספת של המקומיות. טנישה רייט ביצעה מהלכים גדולים, ההגנה שוב עשתה את העבודה ועם ריצת 1:16 המשחק הסתיים עם תוצאה מבטיחה 59:74.

קלעו לאליצור רמלה: לייקו ווילינגהאם 22, שי דורון ולייני סלווין 11 כ"א, נטשה איבנצ'ביץ' וטנישה רייט 10 כ"א, ריבי גרינבוים 8, ג'אנה זאריטסקה 2.

קלעו לאתינאיקוס: אייקטרינה סוטיריו 14, רות ריילי 12, לטויה דייויס 11, דימיטרה קאלנצו 8, אנה באלטיץ' 6, יוליטי לימורה 4, אולגה חאציניקולאו וקטרינה זוחנובה 2 כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully