וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטלה לשחקנים: "לא אושפע מהיחסים בינינו"

המאמן החדש של רומא הבהיר לשחקניו שזה שהוא שיחק וחבר של חלק מהם לא מהווה בעיה עבורו, ומאמין ש"העונה לא גמורה"

וינצ'נזו מונטלה הוא השריף החדש בעיר. שחקנה לשעבר של רומא מונה אמש (שני) למאמן הבא של הקבוצה מעיר הבירה האיטלקית לאחר התפטרותו של קלאודיו ראניירי, והיום הוא כבר דאג להבהיר היטב לשחקני הקבוצה - שעם חלק גדול מהם הוא עוד שיחק - שהוא הבוס החדש.

מונטלה בן ה-36 שיחק כעשור בג'ילארוסי, והיו כאלה שתהו האם הוא יכול להכיל את סמכויותיו על חבריו לשעבר. לפחות לעת עתה, נראה כי מונטלה יודע היכן להציב את היחסים הקודמים עימם.

מונטלה סיפר לתקשורת במסיבת עיתונאים יממה לאחר מינויו על חלק מהדברים שאמר להם באסיפה הראשונה: "קיבלתי החלטה בחיי להיות מאמן ואני מאמין ביכולות שלי, כפי שאני מאמין ביכולות שלכם. שיחקתי עם חלק מכם ואני חבר של חלק מכם, אבל לא אושפע מהיחסים בינינו. אני אקבע הכל בתקווה לנצל את כישוריכם.

"אתם קבוצה חזקה", הוסיף המאמן החדש, "ואני גאה להיות המאמן שלכם. אני מאמין שהעונה הזו רחוקה מלהיות גמורה. אפשר לעשות עוד תוצאות והישגים נפלאים".

אחד הדברים הראשונים איתם יצטרך מונטלה להתמודד הוא החלוץ אדריאנו, ששוב נעלם לקבוצה בברזיל. החלוץ הבעייתי המריא למולדתו על מנת להתאושש משבר בידו, אבל לא שב במועד המתוכנן. גם סוכנו של השחקן, ז'ילמאר רינאלדי, נשמע מיואש ממנו כשאמר: "רק הוא יודע מה הוא רוצה לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully